Jumaat, 9 Julai 2010

jeles tahap gaban!

dengan blog2 kakak2 yang dok jamu makanan homemade.. huwaaa.. kak TTM, kak non.. alaa.. jeles ok..

hati ni berbunga2 je nak beli oven kat sini.. tapi sedangkan periuk nasi pun tak lepas nak pakai, berangan la ko maassssss.. instruction langsung haram takde dalam english.. nihongo je.. dahtu sahih tak pakai hiragana ke katakana.. huwaaaaa.. sedih mak!

memandangkan jeles masih membuak2,

kita jamu mata versi kak TTM..

tak kira..

tak mau kalah!

ha..

tengok!




sushi dihiasi strawberry.. mana nak dapat ko!




lunch kat kafetaria.. haa.. amik!


eden yang tak pueh hati

7 ulasan:

Fid berkata...

hohohoohohohoohoh

kakak dok berkira2 nak wat kake udon nih esok malam kaaa

Queen berkata...

hihi..sabor jela..

TopsyTurvyMum berkata...

wakakakaka!!
sabo je la sushi ngan stoberi tu..

hakakkk mengalah la dek nonnnn oii..hakak tak reti buat sushi ekekeke!

errr..beli oven, mintak tolong jiran translate kan???

knv berkata...

ya allah bestnya sushiiiiii!

mast@work berkata...

kak fid,

udon saya goreng aje.. sup2 rasa pelik.. ntah nape gitu..

queen,

hehehehe

kak TTM,

kalau dibeli pun kena panggil orang juga.. haritu rice cooker camtu aa.. tau picit on je.. pastu pelan2 baca manual dia.. rupanya satu butang lagi masak bubur.. hahahha

kak non,

nanti saya belajar buat sushi kita buat parti sushi kat mesia ek

Fid berkata...

mast
manual ahkak leh tulun baca tapi silalah mengscan n menghantar kakakakkakakakakaa

mast@work berkata...

kak fid,

wah, best2.. nanti bila senang2 leh la contact akak ek..hehehehe