Isnin, 19 Julai 2010

aidan, sakit lerrrrr

budak kecik tu dah tumbuh gigi.. gatal gusi punya pasal habis lebam2 lengan ngan peha mama dia belasah.. tu tak masuk dia lepaskan geram kat nenen.. aaarrrrr.. sakit lerr aidan..

kalau orang nampak malu ooo.. cam kena love bite gitu.. aiseh!

la ni mama dok nyanyi lagu ni kat dia

(irama nenek-nenek)

aidan, aidan si gigi tiga,
siang malam asyik berjaga,
mencari susu di mana ada,
aidan besar nak jadi orang kaya..

mama, mama tak dapat lari,
aidan punya banyak sakti,
sekarang ini aidan nak gigit,
biar kasi puas hati


huwaaaaaAAAAAAaaaaa

3 ulasan:

Nurzairul Isma berkata...

heee.. aidan nak tumbuh gigi dah yer... gigit mama..! gigit mama..!
mas, mcm best je lagu tu.. tang aidan besar nak jadi org kaya...plg best tu... amin...

alfa juliet berkata...

dia demam tak tumbuh gigi??

mast@work berkata...

isma, aidan jadi org kaya kena blanje mama dia.. hahahah

aza, haritu demam, la ni tak dah.. alhamdulillah..