Rabu, 7 Julai 2010

dear laling

aku tau.. ko masih tengah bersedih.. biar la aku coretkan something untuk ko..

izinkan aku jadi pendengar setia mu, izinkan aku jadi bahu tempat kau tangisi kesedihanmu.. walaupun aku jauh, aku mahu kau tahu yang aku ada untuk mendengar luahan hatimu..

bersabarlah sahabat.. ini adalah ujian Allah.. aku pasti kau akan berjaya laluinya dengan tabah.

ingat, kuatkan semangatmu, tingkatkan ibadahmu. akhirannya pasti akan membahagiakan mu..

ini adalah asam garam kehidupan. mungkin suatu hari nanti ujian aku berbeza. sabarlah sayang.. setiap masalah akan dapat diatasi..

setiap ranjau yang berduri pasti akan kita lalui dalam mendewasakan diri kita.. laluilah ia dengan tabah dan buatlah keputusan yang baik..

jika hatimu masih penuh amarah, ambil lah wudu' dan bersolat sunat untuk mencari keredhaan Allah..

take care dear.. kau tahu aku sayangkan kau.. walau kau jauh beribu batu, aku tetap disisimu




1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

mastttttttttt ...waaaaaaaaaa