Selasa, 26 April 2011

sekadar merajuk sedikit

* السلام عليکم *

こんにちは q(^_~)p

merajuk bukan sebab apa.. sebab ada sesetengah orang yang tak boleh orang lain lebih dari dia.. bukan sebab harta atau handbag mahal pun.. pun bukan sebab duit lagi banyak dari mama.. semua tu mama tak kisah pun.. janji mama dan anak2 cukup makan sudah la..

nak marah rasa dah tua.. kalau ditegur rasanya lagi buruk keadaan.. tapi sebagai kawan yang baik, patutnya kita bagi la peluang untuk orang lain pun sama2 naik.. takkan orang tak boleh lebih dari awak kan?

lepas banyak kali insiden tak best, mama hanya nak cakap satu aje - saya tak suka awak.. sorry.. pahit, tapi itu la apa yang saya rasa..

sebab awak tak reti mengalah.. bodek memang pandai, malah lagi pandai dari mana2 orang yang saya kenal.. tapi saya tahu hati awak tu sakit.. sebab setiap kali awak dapat tahu orang lain dapat buat sesuatu lebih dari awak, reaksi awak seperti punggung awak dibakar api.. panas rasa nak menggeletis..

sampai sekarang awak masih tak sedar yang saya kecil hati dengan awak.. selagi saya boleh tahan, saya tahan.. tapi ingat ye.. sarang tebuan jangan dijolok.. sabar saya ada limitnya.. selagi saya mampu lari dari memaki awak, bagus bebenar la kan..

nota: sorry la korang.. entry kecik ati ni.. nasib tak ngamuk2 cam dulu2 tau..

8 ulasan:

mama glam berkata...

sabar mas.. memang ada orang yang macam ni.. lumrah kehidupan.. banyak2 berdoa diberi kesabaran menghadap org2 mcm ni.. Lagi2 kalau x boleh nak lari daripada diorang2 ni...

mast@work berkata...

aweng,

ye betul tu.. sebab tak boleh lari la aku sabar.. sabar selagi boleh walaupun muka aku dah bertukar menjadi coklat kelat.. hahahahhaa

Yen berkata...

sabar selagi boleh...aku pun nasihat utk diri sendiri...

mm klu muka ko dah bertukar jadi coklat kelat baik ko pg cari coklat dan makan...pastu solat :)
nk cool down kwn ku sorang ni..

mast@work berkata...

hhahaha.. tq ye.. insyaAllah, akan cuba bersabar

mazzuana berkata...

mas, sometimes you just need to burst out your uneasy feelings...then baru lega.

mast@work berkata...

kak mazzuana,

tu la.. nasib ada blog.. kalau tidak mau perap dalam hati je le.. terbuku dan buat saya sentiasa terbuku je..

knv berkata...

carutkan aje muahahhhaha! :P

-dari ai yang keji-

mast@work berkata...

kak non,

kalau ikut nafsu saya memang udah buat dah.. hahaha