Selasa, 12 April 2011

kerenah makan

* السلام عليکم *


こんにちは q(^_~)p

lepas balik dari berpoya2 dengan sakura.. refer entry sebelum ni.. kami pi makan sanuki udon.. kak yang bagitau ada kat oike dori (jalan oike).. dah alang2 berbasikal, layan je le.. kayuh sampai sana.. mak dia pun malas nak masak, kita makan luar aje le ye..

siang sebelum tu aidan sedap dah.. tidur, makan semua.. yang si aiman ni yang payah betul nak tidur.. ape nak jadi? ce tengok la perangai budak2 ni..








mana abang dia?


sini...





hahahahhhhahahhahhahaha..

12 ulasan:

_mmm_ berkata...

HAAAAAAAAAAAAAA TULAH!!! kan wancu dah kate tadi tido dulu. degil lagi.

ishahannah berkata...

hahaha..kan dh ngantuk..hehe

Nurzairul Isma berkata...

hahahaha... aiman...aiman... kesiannye...

mama glam berkata...

hahahhahha.. kelakor! paling x tahan tengok si aidan syok sangat makan, sia abang pulang boleh lantak tido.. adoilah... budak2 ni...

cujen berkata...

ala cutenye!!!

salam singgah dari CUJEN THE LEJEN

PERKARA YANG ANDA TIDAK TAHUN TENTANG MAYBANK

mast@work berkata...

acu,

jenuh dah siang tu mama berleter, marah suruh tidur. haram tak heran.. sekali elok dia habis makan terus tertidur.. hahaha

lin,

hehehe.. budak aiman tu mmg gitu..

isma,

bior lepas ni dia besar ku tunjuk gambo ni.. hehehe

aweng,

aidan tu kaki makan.. cam mak dia.. ahahahaha

cujen,

tq singgah

Yen berkata...

HAHAHA trus wat cap lock...aku tgk stress keje ni terhibur tgk gelagat anak ko mast :)

yatie chomeyl berkata...

tu dia Aiman...buleh layan tidur kat kedai udon tu muahahaha

mast@work berkata...

yen,

ko jgn tak tau, kami pun gelak gak.. hehehehe

yatie,

selesai satu bowl gak dia makan tu sebelum tertidur

Super-not-so-hot Mom berkata...

awat lagu tu anak bujang hang mast...hahahaha...

Rizza berkata...

hahha rak tahan tgk abg nye tido atas meja tu hehhehhe
lawak le kamu aiman,..

mast@work berkata...

ja,

hahaha.. ce ko tengok muncung dia.. dah tidur pun muncung lagi..

kak rizza,

kerenah macam2.. gitu le..