Selasa, 5 April 2011

mommy's boy

السلام عليکم

kenapa kita panggil sesetengah lelaki mommy's boy?

sebab dia manja?

sebab dia tak boleh lekang dengan mak dia?

sebab dia caring dengan mak dia?

sebab dia lebihkan emak dia dari wanita lain - tsk tsk tsk

kenapa orang perempuan ada yang suka dan ada yang tak suka dengan mommy's boy?

jeles?

bengang?

mama pun ada juga tau sorang.. simpan buat pekasam.. bucuk masam dan manja dengan mama..













oopppsss... bukan yang ni laaa



gambar kredit budiey - shaheizy sam sweet sangat peluk mak dia terima award ok!












tapi



YANG INI!!!





aaaaaaaaaaaaaaaa.... mama rindu kamu la aidan.. rasa nak gigit2 aje pipi kamu tu..

 ماما أيمان

5 ulasan:

czah berkata...

Alahai aidan, mmg anak mama nih:) aidan mmg iras ko mast...photostate tp versi boy:)hik..

mast@work berkata...

hehehe.. tq aunty czah..

ishahannah berkata...

comei gambar aidan time ni...byknye gg dierrr..hehe

m-i-o berkata...

eh yg dlm gambar sebelah aidan tu mast ke? awat kughuih bebenor?!

mast@work berkata...

lin, dah nak masuk 10.. sereeemmmmm

kak zufa, owh2.. patut alarm ka patut kembang ni? ahahahahaha.. tak kuruih sgt la.. biasa2 je.. angle tu yang menyelamatkan saya.. ahahahha