Isnin, 29 November 2010

The importance of BEEEEE

korang rasa2 la kan.. ade tak sambutan kalau mama nak buat balik promo SHAKLEE? sebab masih ada yang bertanya2 pada mama.. macammana nak order semua..

maybe kalau mama buat balik promo trial pack tu ditambah dengan hadiah comel dari kyoto sure lagi mantap ye tak?

Shaklee B-Complex

Mama start makan B-complex ni bukan baru2 ni.. dah lama.. dari zaman sekolah2 dulu.. arwah emak belikan sebab anak dia suka ngadu letih dan mengantuk.. dulu kerap makan Amway punya.. mama n emak mama sama aje.. kalau beli vitamin dan enrol company yang jual tu sekadar suka2.. kalau ada family member atau kawan2 yang nak makan n beli produk, boleh aje pakai membership number kami.. no hal.. bukan nak untung, tapi sekadar berkongsi maklumat yang ada..

siapa yang tak penat hari2 kan? dengan kerja lagi, memerah susu lagi, handle rumah n anak2 lagi.. penat.. syukur ada incik suami yang membantu.. tapi sure, kita pun nak tenaga bila tiba balik rumah lepas penat2 kerja kan? apa kata korang try vitamin B.. tak semestinya brand shaklee aje (kalau brand ni beli dgn mama ok) hihihi.. apa2 brand pun ok.. yang penting kita nak tenaga tambahan untuk diri kita sendiri disamping badan yang sihat..

Kebaikan vitamin B ni dia bantu kita menghasilkan tenaga.. terutamanya untuk working mothers macam mama.. banyak sebenarnya kaedah untuk menambah tenaga.. mama pernah juga try makan phar.maton dan benda2 jenis berginseng ni.. tapi mama punya badan tak tahan.. mama akan jadi 'high' semacam.. ahahaha.. tapi vitamin B ni alhamdulillah ok.. vitamin B1 menukar karbohidrat yang kita makan menjadi glukos.. glukos ni yang membantu kita mendapat tenaga..

rupanya, vitamin B ni bukan aje sekadar penambah tenaga.. tapi vitamin B ni bantu sistem penghadaman badan kita.. dan juga membantu menstabilkan hormon dalam 'gland' kita.. bagus kan?

vitamin B ni dia soluble dan menyerap masuk sampai sistem perkumuhan kita.. bila kita makan vitamin B, urine kita (ayaq kencing) sure akan kuning pekat.. tp tak perlu risau.. yang penting kena banyak minum air masak untuk seimbangkan sistem buah pinggang kita..

to those yang nak order, boleh contact mama directly at masturaazmi[at]gmail[dot]com..

insyaAllah mama boleh bantu.. order Shaklee dah boleh jalan balik.. thanks to arnie genkimomma.. q(^_^)p

*scheduled entry.. harini mama ada exam nihonggo.. hiash

2 ulasan:

FAM berkata...

koniciwa! mast, hang nak blk time krismas kan? so aku tak beli lg sambal utk hang. insya Allah, nt blk lg aku beli yek.

Unknown berkata...

konnichiwa fatin, ok2.. nnt ku dah dekat2 balik ku remind mu ek