Selasa, 21 Jun 2011

who let mama panda OUT??

Dari semalam mama dah kabar papa, mama nak kuar.. ajak papa tapi papa busy.. hehe.. tumbuh tanduk le.. minta izin nak kuar sorang2.. GREEN light dikasi.. siap dengan duit poket sikit..

mula2 sampai kawaramachi, bajet tengok kedai tak buka lagi.. jalan2 pi kinokuniya.. haha.. silap besar.. kalau masuk kedai buku di jepun sure akan terpedaya..

takpe2.. buat alasan 1 -- nak cari buku budak sekolah rendah baca.. sebab nak belajar kanji n baca buku cerita ringkas2..

owh, murah2.. amik dua.. HAHAHA

bajet insaf beli buku aje..

dah keluar, maka pi kedai ABC mart.. kedai kasut yang famous di jepun.. almaklum, kedai ni sepanjang tahun tak pernah aku tengok takdak sale.. hahahaha.. try 1 2 pasang.. mmm kurang berkenan..

hohoho..

bajet baik dah..

tak kuar duit banyak..

syukur..

sekali..

masa nak jalan pi train..

nampak kedai itu..






ada sale 50% utk laki n pompuan.. siap additional 15% kalo beli lebih 4 barang..







AAAARRRGGGHHHHH..

mencik!!!!






maka terpedaya juga T_T

adeke.. baju sehelai RM30?? alasan 2: murah sangat baju2 ni.. owh, cardigan ni buat sarung badan utk solat di lab, kasut comel ni untuk ganti sandal yang dah rabak, 2 helai baju ni untuk pi lab *yang ni yang RM30 sbnrnya.. hahaha

nak naya aku ke??

cis!!!

mari nanes jemaah



jalan sikit lagi dengan beg duit yang tercalar..

nampak lagi satu kedai ini..

AARRGGHHH -->> tiada sapa yang bertukar menjadi hijau di sini.. keh keh..

kedai ini pun sale juga..

tak boleh jadi!!


rembat la ini satu


ku tahan2.. sabor aje le.. buat melepaskan nafsu setan yang durjana itu.. mari salahkan kawan2 yg shopping sakan masa sale BS di mesia.. hahahahhaa.. baik aku lari sekarang..


ok, poket udah rabak..

maka mari bermuhasabah untuk tempoh sebulan lagi..

HAHAHHA.. cam haram!

9 ulasan:

NadiahKhair berkata...

kalau aku pun murah, konpem meroyan wehhh...

xpe, pembelian ko berjustifikasi(wah?) haha

yatie chomeyl berkata...

jepun ni memang asyik sal eje manjanggggg..sbb tu org diorg suka hsopping..dgn kita2 sekali tergoda ehehehe

mast@work berkata...

nad,

kalo xdak justifikasi lenkali menteri kewangan tak lulus bajet.. hahaha

yatie,

betul tu.. boleh jadi meroyan.. haha

Hanis MY berkata...

berbaloi apa hehe time sale cenggini la kalau nk sopim pun, kat mesia mana nk dpt harga cenggitu... (support spy rasa tak bersalah)

betul tu abc mart tu sale sokmo padagal harga duk tang tuu jugak hehe..tipu2...

アヌム ちゃん berkata...

kalau saya pun mesti tergoda sama..huhu..kalau hari2 duit ada dekat tgn..boleh pokai jadinya..hihi :D

lia berkata...

ni bajet nak ckp, smua menda murah2 la dgn en. suami supaya rasa x berdosa sgt ek? he3....

sebulan kak? aisyehhhh esok ada sale 70% baju budak2 kah3..... x nk p ker?

mast@work berkata...

hanis,

makasih2. moga2 laki akak baca komen2 support ni.. hahahahhaa

anum,

sebab tu menteri kewangan bukan akak.. kalo idak bangkrap! hahaha

lia,

ko jangan dik... hahaha.. sebulan sebab hujung bulan 7 nak soping raya.. hehe

ucufan berkata...

buat gua tangkap leleh... setan durjana sudah terbang ke Qatar.. owhh... aku nak beli jugak... aku benci kamu!!! huhuhu

mast@work berkata...

fano,

hahahha... saja jaki jipang.. aku tau, setan tu mesti pi kat ko punya.. hahahha