Isnin, 13 Jun 2011

ruang saya

* السلام عليکم * 

 こんにちは q(^_~)p

bukan myspace ye.. harap maklum, tapi ruang peribadi mama.. entah.. ada sebab musabab yang tak perlu diperjelas dengan panjang lebar..

cukup dengan twitter yang private ku itu dan blog yang mama sayang.. to kawan2 dan family member yang kenal mama dan ada account FB mama, sorry guys.. i just need some peace for a while.. 

it maybe temporary or maybe permenant.. don't know how this will end.. 

my peace
My peace


was thinking this for quite sometime.. lepas nampak entry kak TTM, ni yang rasa lebih bersemangat je nak deactivate the account

moga lebih rajin belajar..

lepas ni update kat sini aje le ye..

muah

XOXO

5 ulasan:

ishahannah berkata...

ok kak mas..take care..just...do keep in touch..jgn ar lama2 hibernate..hehe..rindu nantii...

lia berkata...

kot akak nak private kan blog ni, plz do inform me ek... sy x ley idup x baca blog weng akak nih... ;p

Unknown berkata...

lin,

haha.. harap2 tak lama la.. insyaAllah

lia,

blog ni masih ku sayang.. tabah aje le.. eh eh.. rasa femes pulak awak cakap camtu.. hahahahaha larriikkk

mama glam berkata...

kenape ni mas? x phm pulak aku entry ko ni.. ke, aku yg lemau? huhuhuhu

Unknown berkata...

aweng,

agak le lemau.. hahaha..

tak, aku tutup kejap akaun FB aku.. kalo aku lama2 kat situ leh kena darah tinggi seh..