Isnin, 28 Mac 2011

rezeki jangan ditolak - my first BE!!

السلام عليکم

untuk blogger suka suki macam mama ni, tak berharapan tinggi la nak dapat income berjuta-juta lemon RM macam redmummy.. dia rajin follow campaign Nuffnang.. mama ni udah le jauh, niche pula berterabur sebab blog suka suki aje..

alhamdulillah, walaupun pendapatan nanang mama tak kencang, tapi ada la sikit2.. dah nak masuk tahun ke 4 berblogging (lama tak lama) merasa la first time ada Buffered Earnings.. weeehhooo.. arigatou untuk semua kawan2 dan family yang selalu menjengah blog mama yang tak seberapa ni..

benda tu itam sebab malu le cik akak.. ciput baru..

dalam banyak2 ad campaign nuffnang, buffered earnings la yang paling dinanti-nantikan.. sebab pasni banyak la advertisement yang mahai sikit masuk.. BE ni berdasarkan jumlah pelawat dalam blog.. jumlah pelawat yang unik (bukan sehari masuk blog sendiri kat 50 kali ye) yang banyak (contoh 100-300 pelawat unik) akan menarik advertiser untuk letakkan iklan kat blog kita.. advertiser akan membeli ruang contohnya untuk 100 pelawat unik di blog kita dalam sehari untuk lihat advertisement tertentu..

BE ni selama dia letak dalam blog kita, advertiser akan bayar.. tak serupa metered earnings..

maklumat lebih lanjut korang boleh google sendiri.. kawan2 yang letak nuffnang kat blog, jangan lupa update questionnaire yang depa bagi.. baru advertiser dapat kenalpasti kita..

Kat sini ada maklumat sikit
Sini juga


pasni lagi semangat la nak blogging.. YATTA!!

ماما أيمان

Tiada ulasan: