Khamis, 10 Mac 2011

boleh jadi hangin satu badan..

السلام عليکم

Hati masih suam2 kuku pasal isu yang tak sudah2.. baru nak reda, dia menjadi balik.. cuba la bagi hari ku tenang sikit.. dari minggu lepas dah isu ni tak selesai.. sakit hati ok.. kang kalau buat tindakan drastik kang takut pula kamu sakit jiwa nanti.. tapi kalau idak hati aku yang dok terbuku.. dahle aku ni fesyen tak reti simpan dalam hati.. kang ku laser baru tau..

susah bila kita kena jaga hati orang tapi orang tak heran pun hati kita.. benda sama berulang2 nak cakap.. benda biasa kita dengar kan? habis, takkan nak kena marah baru nak sedar.. itu pun kalau sedar.. kut kalau kamu tu jenis bengap tak reti bahasa dan tak makan saman serupa baik aku tak payah cakap apa2 pun kan?

tak pasal2 aku kena buat perangai plastik sekarang ni.. plastik, kamu tau apa tu plastik? haa.. kalau tak tahu pi google la weh.. takkan sampai macam tu pun harus aku suap pada kamu.. takkan aku perlu mengia dan menggangguk dengan setiap kata2 kamu? kamu tua, kamu patut lebih matang dari aku la.. owh, lupa.. umur bukan melambang kematangan.. habis, kamu layak berperangai macam budak?

sabar2.. dari aku melayan kamu, baik aku pi amik wudhu solat.. dah! SOLAT!

saja potong stim korang.. mama tensi sekarang ni.. tensi sangat..

kang ada yang p bercuti dengan muka plastik aje kang ni..

ماما أيمان

8 ulasan:

mama glam berkata...

sabo mas.. sabo... dah menginjak dewasa ni (wah ayat!), mmg akan berjumpalah kita dgn org2 yang mcm ni... lumrah kehidupan... biarkan mereka dgn labu labinya... ko bawak bertenang eik..

mast@work berkata...

tq aweng.. tenang la aku berbanding mastura yang lampau.. tak meletup aku depan2 org dah skrg.. hehhe.. baik la konon

ucufan berkata...

lebih baik jadi plastik dr menyakiti hati orang berterusan...

mama maman berkata...

manusia berbagai peel.... :)

mazzuana berkata...

chillax! kita je yang sakit hati, orang-orang itu buat tak tau je. So, jangan amek kisah sangat ye mas. Akak dulu pun macam tu gak, tapi dah *dewasa* ni berubah sket. Malas nak layan hal menyakitkan hati.

mast@work berkata...

fano, ye.. plastik pun akan terkoyak juga satu hari nanti.. ahahahaha

mama maman, betul tu.. sebab banyak peel tu yg lagi haru biru

kak mazzuana, kalau ikut perangai lampau dia kena hambur dah.. tp sbb dah dewasa sket tu yg ok.. sok2 bila lebih dewasa saya jd lg ok la.. ahahahahha

alfa juliet berkata...

uisshhh marah benar ko

mast@work berkata...

aza, geram sbb dah byk kali kena.. tapi sabo je le ye tak.. nak marah pun tak guna..