Isnin, 26 April 2010

tortoise mama

kelmarin mama dok sibuk ngadap lappy.. lepas tu perasan budak kecik tu dah bangun.. mama bawa dia turun.. mama siap2 le nak prepare barang nak mandikan dia.. siap dah ambil baju, pampers dan bentang getah biru..

lepas tu mama pi le ke dapur sat.. ambil sabun dan tuala..

sekali mama ke depan balik..

budak kecik tortoise mama ni leh tidur!!

hehehe.. sian dia..


kesian le terpeleot kat situ..

close up tortoise ni!


sian baby mama..

*sempat snap jadi kenangan ni..

7 ulasan:

alfa juliet berkata...

alahai comelnya aidan..memang kesian tgk budak2 tertido.penat sgt tu

Ealyie berkata...

kuat tdo rupanya kura2 hang nie Mast oi... ekekekeke..;)

mast@work berkata...

aza, ely, aku suruh dia tidur awal tak mau.. tu yang terlentok2 aje bila pagi.. ngengada.. hihihi

mama glam berkata...

hahhahaha.. cute!

Liyana berkata...

cutenya, mmg comel budak2 kalao tertidur kat tempat tak sepatutnya, ehehe

Nurzairul Isma berkata...

alalalala... ciannye aidan...

Zety Zin berkata...

isshhhh comelnya dia tido kat situ.