Jumaat, 2 April 2010

pagi-pagi..

hari dah rindu budak gomok ni.. tadi masa dalam kereta siap jerit nyaring tu minta nenen.. geram!!! rasa rindu nak gomol dia.. lepas subuh tadi mama turun nak siapkan basuh baju budak2.. sekali dengar dia dah jerit kat atas.. rupanya dah jatuh dari tilam.. lasak sungguh kamu ni aidan.. tergolek2..




balik kang mama qadha gigit kamu ek.. ehehe

4 ulasan:

Ealyie berkata...

Beb,
Faris da out of control bila bubuh dalm bumbo seat nieh.. siap bole terlipat2 kaki mencarik skill nak meloloskan diri.. Nasib baik aku pinjam je, idak kalo aku bubuh gam kat bontot dia kasik berbaloi pembelian plg tak berfaedah aku tu.. ahahahaha...

mast@work berkata...

ely, agaknya sbb faris dah boleh bergerak2 sendiri kut.. aidan baru terkedek2 cuba gerak.. ahahahha

beli ni leh pakai ramai anak.. aku nye dari zaman aiman lagi non

Mama Adib berkata...

beb

anak kedua kut eirk

hafiy ya ampun lasak giler
pantang aku baring dia akan panjat badan aku aka nak lompat terjun ke sebelah,

time ku solat letak atas tilam, bantal sebagai penghadang ngeeeh selamba badak jer dia tolak tup2 terlentang kat bawah ngeeh sah2 ku solat pun tak kusyuk kah kah

mast@work berkata...

agaknya memang camtu kut.. lagi2 bila dia tgk abang dia pun x diam seminit..