Khamis, 1 April 2010

korang jangan gelak tau..

.. haritu masa kami ke singapore, isma ada cerita pasal kancil bodykit kembara.. cam tak caya je.. sekali nampak kat senibong, pergh.. gelak mengekek kami yang jakun ni..

sekali masa nak ke ofis haritu, nampak ini..








































chellamak.. saga bodykit BMW wa cakap luuuuuu..


boleh tahan la.. kemas and cantik.. sekali kalih nampak cam 3 series weh!







isma, sila gelak ok.. ahahahha

6 ulasan:

Queen berkata...

kadang diorang ni tak beragak....kereta wira..pasang lambang mitsubishi...

ade tu waja ...pasang spoiler bajet jadi lancer la...ahahha...nak tergelak tgk diorang ni,..

motor pun ada tau..

beli naza blade..pastu cita2 nak convert biar nampak jadi macam ar6 atau ducati..memang tak boleh blah..adoila...

mast@work berkata...

queen, motor pun ade eh? pergh, memang mas tak perasan langsung..

Ealyie berkata...

mmg beb, sejak aku dok sini ngko sebut je copycat apa ngko nakk.. sume ado!!! ahahaha.. bukan kira jalan mcmana tapi skirting kete takmo kalah.. nk sebijik sebijun jgakk.. punah ranah aku tgk dema ni, mmg tak hagak2 la nk modify kete.. biasa budak2 kilang lah yg rajin solek-menyolek kete2 ni kat sini..

alfa juliet berkata...

manusia ni sgt pelik tau....bila tgk org makeup kereta, tgh terfikir jugak..sanggup depa perabis untuk buat benda tak cantik (cantik kat mata dorang jeh_)..hehe

mast@work berkata...

selalunya bila mekap2 keta ni last2 baik beli keta yang mahai terus.. huhuhuhu.. mahai!

joyahsport berkata...

hi..i'm new here...

xbek la gelakkan kete org...tp aku pon nk glak gak...wargh..wargh...ntahapehape je