Ahad, 8 Mei 2011

tak ke mana

* السلام عليکم *


 こんにちは q(^_~)p


semuanya demi budak botak ni.. kesian la.. nak ngadu sakit pun tak reti.. jangkit dari abangnya start malam jumaat.. tapi so far tak ada bintik baru timbul harini.. syukur..

makanya dah masuk hari ke-3 la kami berkurung kat rumah.. malam tadi nangis2 kejap2 bangun.. agaknya gatal sangat la tu..

petang ni nak keluar ambil angin juga.. tak kira.. kang dengan mak dia menangis sapa nak pujuk? haru haru.. huhuhuhu

untuk semua ibu2.. selamat hari ibu.. moga Allah merahmati kalian selalu..

6 ulasan:

paesya berkata...

sabar Kak Mas... dugaan.
Inilah di katakan ibu mithali.
Semoga Aidan cepat sembuh

Yen berkata...

mas suma ni dugaan utk kita para ibu moga makin tabah dan cekal.hikhik aku pun nak sedapkn ati jg

mast@work berkata...

pae,

sabar aje yang mampu buat masa ni.. dugaan datang dan pergi.. kena bertabah aje le..

yen,

tq beb.. kena banyak2 sabar la ni..

mama glam berkata...

sabar eik mas...

KS berkata...

alahaiii kesiannnnyaa.. gws aidan...

happy mom's day mast!!! u too take care

mast@work berkata...

aweng,

tq beb..

KS,

tq so much.. happy mother's day to you too