Isnin, 23 Mei 2011

nak cuti?

* السلام عليکم *


 こんにちは q(^_~)p


antara dilemma student post-grad adalah nak apply cuti.. nak cakap segan, progress ala2 ciput, tapi tak cakap memang salah juga kan? keh keh keh.. so when will be the right time to tell your supervisor?

PhD comics

lawak pun ada juga.. teringat masa nak balik mesia last year.. bila masa yang sesuai nak bagitau yang kita nak balik.. hehehe.. mama teringat papa la masa baca ni.. what happened?? just leave the fun and laugh part to both of us..

this year? hmmm.. tak tahu la.. ada rezeki ada la cuti nak balik..

ni pun progress ala2 lepas tak lepas aje.. maluuuuuuuuu malu semalu malunyaaaaaaaaa.. HAHAHAHA

dah2..

harini isnin, minggu baru.. jom kayuh!!!

4 ulasan:

mama glam berkata...

lagi 3 minit ada sale Airasia. Apa lagi mas! xpun, MAS pun ada sale utk sampai hujung tahun ni ke tokyo.. pi lah riki kot2 ada tarikh yang ko nak balik.. mcm murah jek

mast@work berkata...

aweng,

nak balik boleh gagau lagi duit.. nak belanja2 pastu la pengsan! hahahahaha

Azhariah Zuber berkata...

berapa eh tambang dia mas....selaluyg aidna ko pangku ke seat lain dah

mast@work berkata...

aza,

kalau tiket pi balik plg murah 1500RM.. tu sorang.. 3 org bayo full, aidan bayo separuh.. pengsan oo... keh keh