Khamis, 5 Mei 2011

no woman no cry

* السلام عليکم * こ

こんにちは q(^_~)p


topi baru aidan punya nama.. hehehe
happy

11 ulasan:

mama glam berkata...

OMG MAs! Ko nampak kurus gilerrrrr!!!!!!!!!!!! Jelessssssss!

ishahannah berkata...

betullah..kak mast dh kurus yer?

[s.u.r.i.a] berkata...

saya tak nampak aidan, saya nampak akak. tak macam mak anak dua. :P

mama maman berkata...

cumilnya aidan...:)

mast@work berkata...

aweng,

mana eh kurus.. illusi aje tu.. nanti ko tengok gambar lain, sure ko nyesal.. hahahahahhaa

lin,

tak kurus.. pandangan sisi adalah besar.. hahahaha

suria,

huhuhuhu.. ya ka? x mcm anak 2? kut macam anak 3.. hahahahahhahaa

mama maman,

aidan happy berlari2.. abang dia semalam takmau lari macam tu.. hehe

lia berkata...

serius syg tgk gmbr, terus nmpk akak yg langsing + kurus bak model.... wahhhhhh hebat2...

mast@work berkata...

lia...

waaahhhhh.. pembakar semangat kak mas nak maintain lagi.. hahaha

kokek berkata...

ha'ah mast ko nampak sekeping betul! ini mengesahkan pemerhatian aku.. mama-mama yg ada anak bujang lebih dari sorang mmg slim-slim belaka hihihi. sapa nak kurus, doa ler dapat anak boboy reramai yek

aNiS tHe BumbleBee berkata...

apesal rasa jeles tgk badan mast??hins!!hinsss!!!

gamba si aidan tuu..kenmainnn...comel nauu dia angkat2 kaki camtu.

Oyis berkata...

funky nya aidan!

mama aidan tu pon apa kurg nya, mmg slim molim dah, ni jeles ni haih...

mast@work berkata...

kokek,

kemungkinan tu ada, tapi ko kena tunggu bila mak2 ni jadi mem besar, time tu dia pun membesar le nanti.. ahahahhaha

anis,

takpa2.. tak lama dah tu.. nanti kuruih le balik awak.. ahahahha

oyis,

jogging2 tu sure turun jugak punya kan.. hehehe