Jumaat, 27 Mei 2011

tak boleh tahan lorr

* السلام عليکم *


 こんにちは q(^_~)p

semalam setelah hampir 9 bulan tak dapek nengok tv3, akhirnya, dapat juga tengok.. kesian ok.. komplen la camna pun dengan tv3 tu.. tak dilayan nya.. apekebenda yang tonton tu boleh buat pun tak faham..

selama itu juga la kami guna wwi untuk tengok berita streaming dari mesia.. tu pun tak dapek tv3.. la ni bila ada raacuun tu yeehaawww.. best la sikit.. harap2 le berkekalan boleh nengok tv mesia..

alang2 dapat tengok semalam, maka, dapat le tengok citer ni..


ni geng2 twitter n syida la ni *hahahhaa.. salahkan orang

pehni ada la jugak citer boleh tengok malam2.. huhuhuhu..

eh, korang tak nengok ke? kuang3..


pastu semalam udah dapat donlod citer ni..



maka lepak rumah hujung minggu ni tengok movie melayu la nokss!!! <<-- tak sedor diri minggu depan submit progress.. tsk tsk

psst: kita tak minat #seththan tu.. kite minat erry laaa!! hahahaha.. tak kena betul kan? hahahahha

merepek pulak jumaat2 ni..

8 ulasan:

...me... berkata...

hehe..erry? inspektor amir ke?

mama glam berkata...

aku tengok.. tapi, pelakon pompuan tu x boleh blah.. kayu je berlakonnye... tapi, sebab jalan citer, mcm best, aku nengokkkan jugak... aku minat seth tan, sebab aaron azziz handsome! ahahhahahaha...

Unknown berkata...

syida,

a ah.. iyolah.. ehehhe

aweng,

ala, kasi layan je.. aaron aziz hensem, tapi erry putra lagggiiii ensem kat mata aku.. hahahaha

Nurzairul Isma berkata...

mas, kali ni tak yah berebut.. hahaha.. den minat kat "seth tan" tu... ahahahaha..

dzuchan berkata...

pn mas..saya pon layan nora elena tu..sbb aaron aziz gak kot..tapi plot citer best la..at least x main projek juta2 hehehehe....


kongsi tu..mmmmm..buang RM 13 saya p tengok kt wayang huhuuuu...

Unknown berkata...

isma,

hahahaha.. hep hep hep..

dzuli,

harini kena tengok lagi le.. hahahaa.. kongsi tu tak best la.. dah tgk smlm.. takde kick

Unknown berkata...

Mast,
Memang nak tengok citer Nora elena nih sbb Aoran Aziz tapi bila nengok si Siti Saleha tuh terus ke laut mood. Tak syok betul jadinya sbb keras kejang jer lakonan dia.

*ngomplen org kemain lg*

Unknown berkata...

eby,

hahaha.. aku redho aje dgn siti saleha tu.. nasib lawa.. kalau tak lawa lagi aku sekeh.. hahaha