Isnin, 30 Januari 2012

masalah tak berkesudahan - misi 2012

* السلام عليکم *


 こんにちは q(^_~)p


Resolusi mama tahun ini -- selesaikan semua masalah sedia ada sebaik mungkin dan jangan timbulkan masalah baru..

dalam hidup tak ada orang yang suka dilanda masalah.. be it masalah peribadi, masalah tempat kerja atau masalah2 lain yang melibatkan orang sekeliling..

untuk abah, kak yong minta maaf sebab susahkan abah.. insyaAllah kak yong akan selesaikan masalah2 kak yong..

untuk papa, mama minta maaf sebab selama kahwin papa dok kena harung masalah2 mama.. masalah kerja la, masalah study la, masalah anak2 la..

untuk kawan2, maafkan aku sebab aku selalu mengadu kat korang bila ada masalah study ke, masalah dgn kawan2 lain ke..

from this moment onwards, mama promise, mama akan cuba sebaik mungkin selesaikan sendiri masalah mama.. yang lain2 bertawakkal pada Allah aje.. mesti ada jalan penyelesaiannya selagi mama berusaha.. insyaAllah..


moga korang tak lalui masalah macam mama ni.. tarik nafas dalam2, put on the biggest smile and your face and face the day as if this is your last one :) - gambarimasyou!

2 ulasan:

ucufan berkata...

relax lah mas... semua orang ada masalah.. cumanya.. camana kita tangani masalah... masing2 memerlukan.. macamna aku perlukan engkau.. huwaaaaa

mast azmi berkata...

fano,

betul tu.. tp setiap masalah ada penyelesaian dia kan? huwaaa aku rindu ko!