Selasa, 24 Januari 2012

control nafsu

* السلام عليکم *


 こんにちは q(^_~)p


Mama dalam proses nak turunkan babat2 kesayangan sebanyak 2-3 kg kat perut.. nangis la tengok perut tu.. http://www.emocutez.com

nak pi buat liposuction kang esok ngandung gemuk balik.. haih.. dilemma betul.. sementara tunggu few barang2 nak menguruskan badan secara menyeramkan (haha jangan tanya) maka mari kita mula secara berhemah dulu..

few twitter friends have been using this apps -- best.. tq lola sbb share..

mak sukak!

minggu ni minggu kedua guna apps ni.. so far bila jaga calorie ni nampak la turun.. tp tak sampai sekilo turun macam ira -- dia berkilo2 ok! (i is jeles!) apps ni bg tips juga at end of the day.. kalau terlampau rendah calorie intake untuk sehari, dia kasi warn juga la bahaya..

moga2 dapat le ngempiskan benda2 yang patut ni.. hahaha.. babat kat perut mmg degil.. kalau boleh potong sedekah ada sapa2 mau tak? muhahahahahha

marilah berusahaaaa http://www.emocutez.com

6 ulasan:

ADEEYA berkata...

Huhuhu tak ada cara mudah ke nak kurangkan ehehehe. Gdluck lah mamaaiman :)

Oyis berkata...

kita pon kena kikis babat degil di perut jg ni. haih... menjadi2 lately ni. makin kuat buat keja, makin sakan dia membiak. rasa nya sbb stress, metabolism badan crashed teruk huhu

azhariahzuber berkata...

takde sapa mau babat. tapi standard org pompuan mesti ada babat tak kira kecik vesar

lia berkata...

saya stop diet tahun ini he3

mama glam berkata...

mas, 1st thing 1st, nape ko tukau header ko? aku lagi suka yg sblm ni laaaaaa....

aku pun nak jugak kikis segala lemak yg berlebihan di perutku itu!!!!!!!!!!!

sekarng jugak aku download app tu! tq for sharing beb!

Unknown berkata...

adeeya,

ya.. semua kena usaha.. haha..

oyis,

haih, kalau tengok babat mmg menitik ayaq mata..

aza,

kalau aku cantik cam aish ada babat pun orang tak kisah.. ngahahhaaha

lia,

haha akak tau :P

aweng,

aku tukor sbb musim sejuk kan? esok sakura keluar aku tukor balik header asal.. hahahahaa