Khamis, 5 Januari 2012

peneman setia

* السلام عليکم *


 こんにちは q(^_~)p


bukan semua orang bertuah ada peneman setia.. aiman dan aidan merupakan insan2 terpilih sebab saling teman meneman antara satu sama lain..


sebagai contoh



temankan abang berak.. bukan sahaja saya dapat bau, tapi saya juga dapat feel.. mula2 teman (gambar kiri) pastu saya pun dapat feel meneran (gambar kanan) ahahahaha.. siapa mampu??

nak tutupkan pintu rumah? adik boleh temankan, makan? adik boleh temankan, mandi pun adik boleh temankan.. tidur? abang boleh temankan.. hehehe

4 ulasan:

I Am Supermak! berkata...

me pun ade 2 princes..1st one tahun ni masuk 4 years..2nd one baru masuk 1 years last november..memang seronok 2-2 kamcing..tapi kdg2 teman gaduh pun ye jugak..dan namanye pun 'PENEMAN SETIA' ur boys xde gaduh2 ke??

mast@work berkata...

supermak,

aiyoh, bab gaduh takyah citer.. kalau mama dia tak tukar jadi dragon atau hijau sehari mmg bersyukur sangat la.. hahaha

Tanpa Nama berkata...

ooh...penah la jgk bertukar warne yek???sy ingt sy sorang jer..mmg normal kot mak2 budak2 umur2 cenggini tukar2 kaler wane wani..(dah mcm chameleon le pulekk bleh tukar2 kaler keh3x!..)

mast@work berkata...

anon,

bertukar kaler? ahaha.. memang selalu.. mujur tak bertukar rupa bentuk :P