Isnin, 18 Oktober 2010

cik kiah nak membebel sikit

satu dua menjak ni dok perasan menjadi2 orang dok tempek gambar anak2 kat mukabuku.. pastu suruh vote..

mama tak kisah la korang nak tunggang terbalik voting kan?

tapi, kenapa la di reveal detail nama anak, tarikh lahir n nama ibu.. majoriti semua letak nama penuh..

aiyayayayya.. ini internet laa.. orang boleh curik maklumat tu.. tak takut ka kes2 culik budak, pedophilia.. eeeee.. ngeri ok..

berpada2 la bila reveal detail data kita.. nama ibu kita banyak guna untuk perkara2 sulit..

takkan benda camtu pun nak kena ditegur? esok anak hilang ke apa marah pun tak guna ok

5 ulasan:

KV berkata...

fuhh..walopun membebel tapi mmg betul la, bahaya. Huhu

m-i-o berkata...

jgn kata perkara2 sulit byk pakai nama ibu, orang kata klo ilmu sihir pun byk yg pakai nama ibu gak wooo!

mast@work berkata...

KV, tu la.. tp depa tak sedaq2..

kak zufa, ngeri tu!

Oyis berkata...

fuh nasib x terjebak. thanks for the post!

mast@work berkata...

oyis, hati2 tau.. :)