Selasa, 6 Oktober 2009

sekitar sambutan aidilfitri office

hehehe.. gambar² adalah sekitar majlis sambutan aidilfitri hari ni.. tadi pkl 2 baru habis.. makan pueh hati.. nasi tomato, laksa, sate, rojak buah, kuah kacang nasi impit, ketupat n rendang, cendol.. pergh.. pendek kata, memang kenyang ya rabbi..

lega juga sebab berjaya kami handle dalam masa yang singkat.. lega juga sebab kawan² semua sangat sporting bantu perjalanan majlis.. lega juga sebab ramai bagi sumbangan duit, tenaga dsb.. pheww.. tahun depan mak tak buat dah noooo.. nak ca alif but pi belajar..

kepada student post-grad, hangpa memang sempoi.. deco memang kelas la.. baguih! generasi gini nanti yang bagus ni.. nak kena jaga.. hehehehhe

so, pesyen ibu ngandung hari ini adalah...

jeng jeng jeng.. baju raya-ku yang ketiga (harini baru rasmi) ahakss..

baju kurung moden sutera.. kelas nyah!! potong kurung pahang dan leher cheongsam.. kain kipas di sebelah belakang.. owh, saya suka benar tailor yang ini.. sebab baju ini yang paling selesa..



posing dekat pintu masuk.. sebelum student mai, kami la sakan dulu.. hahahahha.. memang takleh blah..


siap pelita lagi you!


papa pun layan pose..



gambar kami je ek?? gambar orang lain tak dibubuh.. hahahahhahaha... harap maklum.. ini kan blog mama.. kuang kuang kuang


5 ulasan:

MuMMy 2 Haqq berkata...

bestnyer menu2 dia!

alfa juliet berkata...

kenapa ko tak snap makanan mast...ko tulis pun dah mcm best jek

mast@work berkata...

arni, best memang best.. sampai penuh perut aku makan.. hahhaa

aza, gambar mkn ada.. tp gambar aku lagi cantik kan kan kan? hahahahhaha

Ayu Ikhwani berkata...

Sampai ke tgh malam tauuu :p Kudos to ketua deco, Arep hahah..

Seb baik smlm tak pakai baju raye.. abis kene kuah kacang and kunyit² sate akibat jage booth sate tu heheh..

mast@work berkata...

kak ayu, tu la.. siap Dr taksiah nak suruh arif buka tender deco bilik dia lagi.. ahakss