Isnin, 19 Oktober 2009

cubit diri sendiri

mastura!!! cubit diri sendiri sebab banyak minum carbonated drinks!!!


serius merbahaya!!! suka benar layan air gas lately!!!


nak kena nih!!!


fikir la baby tu!!!


7 ulasan:

alfa juliet berkata...

mast nak tau lah kenapa air gas berbahya??

norfazleen berkata...

hehe..kelakarla kak mas ni..hehe..lin pula skrg suka minum air ais..hehe...

amisah berkata...

memang kena cubit diri sendiri ni!

mast@work berkata...

aza, banyak gula.. takut baby gumuk.. gas pun x baik.. biasa la.. memang dah dasar tau benda tak baik, yang itu juga yang nak..

leen, asyik kena perli dgn incik suami.. tp selalu buat pekak je..

aweng, ye, cubit aku supaya lemak2 itu leh berkurangan.. gagaaggaga

_mmm_ berkata...

minum la lagi..nnt baby mesti
1. manis sebab minum air byk gula
2. bulat sebab mama sumbat gas dalam badan baby...
wahahahah

Ealyie berkata...

puan mastura al-buaya..ekekeke..;Paku pun spesis hang jugak.. makin dekat nak BERPANTANG, makin pantang nampak jua kekdahnya.. bergas,berais..sume ku telan n idam2.. hubby bising bg je alasann.. ala..kang da pantang tokleh dahhhh... muhahahaha..;)

mast@work berkata...

ely, hang memang memahami.. hahahahhaha..