Jumaat, 12 Ogos 2011

Strangers in our life

* السلام عليکم *


 こんにちは q(^_~)p


Alhamdulillah.. semenjak berblog, bertwitter, makin ramai kawan2 mama.. ada ketikanya tak sempat bersapa dan tinggalkan jejak walhal selalu aja menyinggah di'rumah' mereka.. err.. bukan stalker ye

Buat kamu, ye, kamu, yang selalu mendengar masalah mama, yang sudi kongsi pengalaman hidup walaupun kita tak pernah bersua muka, terima kasih.. tanpa kamu, hari2 mama tak ceria.. suram aje.. dahle menghadap komputer sokmo.. lab senyap umpama kubur (ok, takut) dan diam seribu bahasa sebab tak reti nak cakap bahasa orang..

Mama gembira ketemu kamu.. yang sudi dengar masalah mama walaupun tak kenal mama..

Untuk kamu,

terima lah ini..


Heart
sayang kamu!

nota: hep, jangan curik gambar comel ini ye.. babab tangan tu kang!

5 ulasan:

lia berkata...

adakah saya salah satu yg d maksudkan?

tp kita penah sua muka, salam, peluk2 g... kecik ar hati gini...

;p

mast@work berkata...

lia,

jangan ngengada.. haha


cam tak biasa ek.. hep!

:P

Sayang.Ibu berkata...

oh ohhh.... tacing..... ada bhg kah utk aku love merah itu? take care mast... #hugs .. :)

Oyis berkata...

kita termasuk x ni, mast? x psl malu je perasaan sorg2 :P

mast@work berkata...

intan, oyis,

termasuk le.. ehehehe.. sayang korang jugak :P