Khamis, 17 Februari 2011

tak berapa ok

السلام عليکم

dah dua malam aidan meragam.. malam kelmarin muntah2.. habis semua tilam dan selimut mama kena basuh dan jemur.. tapi tak demam pun.. merengek2.. siang semalam muntah sikit 2 kali.. dan tak lalu makan.. malam tadi tak mahu dinner walaupun mama buat macaroni gratin.. susu botol pun tak mahu.. melekap kat dada aje.. tengah malam cirit birit pulak 2 3 kali.. menangis merengek nak melekat kat dada.. sampai kebas la badan mama harini.. badan panas sikit.. kesian sangat.. nape sayang? nak tumbuh gigi lagi ke.. ke nak besar lagi bagai johan? sian baby mama ni.. ptg nanti kita sambung melekap ye.. mama tak boleh la kerap ponteng lab.. semalam dah jenuh mencuci bagai harini kena la memerah otak kat lab.. sorry ye sayang..

mama pulak serabut ni tak gerak2 benda yang nak dibuat.. ape le nak jadi.. nampak gayanya minggu ni hasil tipis setipis bawang.. adoi doi doiiiii


ماما أيمان

4 ulasan:

mama glam berkata...

nak besar or nak pandai pape la tu mast... dugaan kan? sabar eik.. moga aidan cepat sembuh.. aminnn

Nurzairul Isma berkata...

nak pandai ape2 la tu kot mas... saba ye....

Oyis berkata...

get well soon aidan. mmg bila anak x sihat kerja lab pon tertunggak. smg mggu dpn lebih produktif

mast@work berkata...

tq korang