Isnin, 21 Februari 2011

tak baik tau mama ni

السلام عليکم

Aiman sejak membesar ni kadang2 mencabar keimanan.. ape lagi sejak duduk di Kyoto ni makin menjadi2.. perangai merengek2, kememe dan kerap menangis tak tentu pasal buat hati mama panas aje.. kadang2 tu naik juga tangan kat badan dia (tak kuat tapi memang bagi berasa juga la).. mana tidak, sabar mama ada batas nak oi.. mama bukan malaikat.. tak cukup suara halilintar-merentas-bumi-kyoto ni ke nak oi.. suara mama kamu aje yang bergema.. haish la

macam2 kaedah dah mama gunakan.. cakap lembut, cakap kasar, tangan naik, buat tak heran.. tapi sekarang mama dah tahu.. kaedah untuk mematahkan serangan menangis merengek kamu tu adalah..





hehehehhe















MAMA AJUK KAMU BALIK.. ni drama queen mama ok! silap besar la.. ingat kamu je boleh buat cembeng? mama lagi terer tau..

sekarang ni setiap kali kamu nak menangis dan cakap merengek2 aje siap mama pun tiru.. siap buat muka cebik2 tau kasi tambah perasa lagi.. baru tau langit tinggi rendah.. kuang2..

tak salah kan? mama rasa lagi baik mama tiru camtu sebab tak melibatkan fizikal dan mental.. yang mama nak tergelak sebab bila mama buat camtu baru kamu rasa nak termalu2 kan? tak sangka mama buat camtu.. muhehehehe (gelak jahat kejap mama)

mama sayang aiman tau.. hehehehee *dalam hati ada niat nak nyakat lagi

 ماما أيمان

8 ulasan:

aishah zaharin berkata...

nak try gak la kekdah nih. hehe. comel.

Normaliza berkata...

salam,

boleh la saya tiru gak cara ni. mana tau menjadi jugak.. :)

ishahannah berkata...

oo..mcm tu ka? ok, nanti leh ar try cara ni bila isha dh besar mcm aiman..ekeke

NadiahKhair berkata...

bahahahah..

sure gile malu aiman tengok mama die kememe..

xleh imejin. hahahha

mast@work berkata...

kak aishah, normaliza, lin, ce try.. mana tau..

nad, yang keji ayah dia la tukang gelaknya

norh berkata...

ha ha ha..cute :)

mama glam berkata...

hahahhaha.. kelakor!

Nurzairul Isma berkata...

Mas.. Mmg jadi.. Kite pon pnh buat mcm tu... Geram bile tgk sikit2 menangis, x psl2 menangis....