Selasa, 12 Julai 2011

Love it!

This is my first purchase from thepoplook.. 2 henley and 1 scallop.. So far i've tried this henley and the scallop.. It was quite a bargain.. Price is reasonable, the material is good for summer and i totally love the colour!! Definitely i'll consider stocking up my closet with more henleys..

Thanks to jemaah twitter (you guys rawks!!) for introducing this brand to me..








Thepoplook has been really kind to entertain my needs and even the shipping cost was elcheapo!! Hint @linghazale (hahahhaa)


Here's the link


- Ipong yang berjasa untuk entri ini

13 ulasan:

Lin Ghazale berkata...

chitt! byk out of stock lah. aku nak baju labuh2 camni gak.

mast@work berkata...

ko polo depa kat twitter -- nnt depa update bila ada stok baru.. hehe

eliyaezlinalias berkata...

nak polo gaks lahhh!

ucufan berkata...

baju diorang cantek2.. harga pun leh tahan kan.. aku tak pernah lagi beli ler...

mast@work berkata...

eliya,

sila la jengah thepoplook itu

fano,

cantik2.. try le beli satu dua.. kawan2 aku ramai gak beli

lia berkata...

jeles dgn body akak... ngeh3...

mama glam berkata...

aduilah mas! ini entry penyakit namanya ni!! gdebush!

mast@work berkata...

lia,

haha.. body kejap je.. sok balik mesia dia jadi lain balik asal.. hahaahha

aweng,

ya.. entry ni memang merbahayaaaaa

Azhariah Zuber berkata...

ko memang kurus lah mast....muka runcing je ha

mast@work berkata...

aza,

pipi aku kembung lagi laaa.. hehehehehe

wa berkata...

Salam kak . saya akan ke tokyo n kyoto hujung tahun ni .. banyak cari info kat sini sbb nak bawak 2 budak kecik sekali... follow u k

mast@work berkata...

wa,

salam..

sila2..

kalau ada rezeki boleh jumpa

Anis berkata...

i bougth the same one in orange.. ;)