Khamis, 19 November 2009

membela body - edisi 2

dari kelmarin contraction dah mula makin kerap.. jadi semalam makcik panggil ke ta.wa.kal hospital buat ctg kat sana
nota 1: itu yang best tu dapat emak bidan! weewooo.. buat ctg free2 aje.. hahahaha..

hasil dari ctg telahpun menunjukkan contraction adalah kerap dan perlu admit ke spital dah.. tapi mama rasa macam boleh tahan lagi (tak mau kena duduk wad lama2) tunggu sampai pagi ni.. alhamdulillah, sakit masih ada, kaki dah bengkak besar giler.. kita tunggu sampai kejap2 lagi, kalau sakit tak kurang2, makanya kena la admitkan diri ke spital.. huhuhuhu.. adik dah nak kuar dah ni!

bagi menambah isi cerita, semalam edisi membela body telah dijayakan oleh incik McD pada malam semalam.. dengan milo ais slurp2 dan quarter pounder.. haahhaha.. petang semalam tajaan incik megi mee kari buatan wancu nana.. nyum2.. 

ni nak pekena breakfast ape ek? hehehhe.. 

nota 2: madeh, happy birthday dear.. kalau baby keluar harini, jimat aku beli satu kek je madeh kongsi dgn adik.. wancu nana kongsi dgn aiman.. hahahahha.. jimat, jimat

6 ulasan:

Nisa berkata...

mast, semoga selamat semuanya.. take care!

MS berkata...

mast

semoga slamat n slamat berpantang

Yen berkata...

aku baru buat satu n3 special tuk ko hehe semoga selamat ek mas, td aku dh post comment pesal xmasuk huhu

mama glam berkata...

semoga selamat!

Ealyie berkata...

Mast, jgn lupa roger aku yea.. ;)
Insyaallah semuanya selamat & dipermudahkan.. amin

Unknown berkata...

nisa, mamaadib - tq

yen, aku dah baca dah posting hang.. hehehe

weng, tq

ely, konpem aku habaq hang.. hehehe