Rabu, 18 November 2009

membela body - edisi 1

malam tadi sakit lain macam.. tak boleh tidur.. tp alhamdulillah harini ok balik.. maybe baby belum mahu keluar lagi.. pagi ni bertemankan makcik, nana n aiman, mama keluar mengukur tes.co kat tmn mi.dah itu.. membeli stok2 perlu untuk percutian bergaji ini dirumah.. hahahaha.. cam haram je.. beli cornflakes la, susu la, milo la.. hehehehe.. barang2 untuk membela body ni kena ada banyak, baru la menarik tertarik.. hahahahhaa

pagi tadi dapat satu lagi offer letter dari UK.. tp majikan kesayangan mama macam tak bagi je pergi ke sana.. sedih! tapi nak buat macammana.. nak kena KIV dulu le ke uk.. ada tak sapa2 punya kawan di sydney? nak bertanya, tp tak tahu di mana.. chewwah! proses nak pi belajar masih din dang sana sini.. sabar je la.. malas mau stress.. bikin naik darah je.. sekarang ni redha..

8 ulasan:

ishahannah berkata...

wah!! masih larat 'mengukur tesco'..ekeke..

Unknown berkata...

aktiviti mengukur tu kira exercise tu! bagus2..

nomy a.k.a aini berkata...

mas..nak buat phd ke nak jd lecturer kat oversea..(aku yg kurang tahu..heheh)..ade biras skrg tgh buat phd kat UNSW sydney..klo nak tau pape bole bgtau aku..nnt aku usaha tolong ko..

Unknown berkata...

leen, fatin, hahaha.. exercise dan kempiskan poket tu.. hehehe

nomy, nak buat phd.. kalau boleh, paskan emel dia.. emel aku masturaazmi(at)gmail(dot)com.. tq so much dear

Yen berkata...

mas, xtvt mengukur tu bagus supaya cepat² bb kuar ...hehe

azhariahzuber berkata...

makanlah selagi boleh..kang pantang, memang tgk ajelah...

Unknown berkata...

yen, hahaha.. itu la dia.. 2in1

aza, tau xpe.. semalam aku bedal mcD dah siap2..

nomy berkata...

mas..aku da email ko psl yg sydney tuh..name die mimi..kakak kot..ala tua setahun jek dr kite..so pape hal ko tnye la die ek...email add die izlawanie[at]yahoo[dot]com
die pn da email da kat ko tuh..