Khamis, 16 Februari 2012

hati hati cik salmah

* السلام عليکم *


 こんにちは q(^_~)p

Dalam dunia ni ada penipu dan ada yang ditipu..

kalau ko menipu, harini orang kutuk ko bagai nak gila.. suruh ko sedar diri walaupun beria2 ko cuba deny kata orang lain dengki dengan ko.. sehingga la satu hari ko jatuh terkelepuk gedebak buk atas tanah.. masa tu tak guna dah.. orang kata tu la dah cakap takmau dengar kan? masa menipu tu tak fikir ke? elok ke tidak ke? nama baik sendiri ke? nama baik mak ayah ke? serius? tak terfikir? sebab sedap? huhu..

yang ditipu, haih ko pun satu.. takkan ko tak sedar yang ko bakal ditipu? tak buat homework? background check? atau ko memang sengaja membiarkan diri ko ditipu? ntahle.. tapi sebaik2 jangan la kena tipu.. sakit hati tuhan aje tahu..

jangan lupa satu benda je..

KARMA

musang yang tidak berbulu ayam

kubur masing2 biar masing2 sendiri jaga..

p/s - aku bukan penipu walaupun aku pernah ditipu.. tsk

5 ulasan:

Fid berkata...

kubur sendiri sendiri jgn harap boleh sendiri jaga hahahahhaha..sebab?kalau aku tak jaga kubur ko barangkali kubur aku jga akan terbiar...faham dak kiasan?

~MAWAR~ berkata...

jemput singgah join GA..

http://acaiberryputrajaya.blogspot.com/2012/02/1st-giveaway-by-hayat-acai-berry.html

tQ.. =)

mast@work berkata...

fid,

yaaaa dok jaga kubur orang, kubur sendiri naik lalangnya.. chewwaahh cerita kubur kita harini

mast@work berkata...

mawar,

terima kasih daun keladi

ADEEYA berkata...

Huhuhu :|