Isnin, 6 Februari 2012

And when i thought...

everything is ok, papa pulak demam :( serius tak terkata apa dah.. Memang bergilir la demam.. Tinggal mama je lagi.. Ya Allah, tak mau sakit.. Kalau sakit sapa nak tengokkan semua orang. Haritu sakit perut pun kesian kat diaorg makan roti aje..

Pagi tadi mama dah siap goreng nasi untuk papa, ada croissant utk breakfast papa.. Jangan lupa makan ubat ye papa.. Rest..

Anak2 mama hantar ke kindy.. Harini hujan lak tu.. Syahdu sungguh kalau ngayuh basikal dalam hujan ni.. Takpe2.. Ada hikmah ni.. Kena sabar..

Moga2 papa cepat sihat dan anak2 ok.. Mama ke lab as usual.. Kerja seminggu tertangguh.. Tak boleh lambat.. Mama nak grad on time..

Orang mesia harini cuti lagi kan? Selamat bercuti.. Mak jeles ok.. Tapi takpe.. Nanti balik mesia mak cuti pulak sama cam korang.. Jalan2 :p

Setiap ujian yang Allah beri ni mesti ada habuan baiknya nanti kan? -- sedapkan diri sendiri

2 ulasan:

ADEEYA berkata...

Semoga cepat sembuh yee semuanya!

mast@work berkata...

adeeya,

tq