Rabu, 18 Ogos 2010

gigitan manja

si budak cekonet tu sekarang dah mula bangun nak berdiri sendiri.. kadang2 suka lepaskan tangan.. tempat pautan terbaik mestilah mama sendiri.. suka betul kalau nampak mama..

lagi suka kalau nampak bahu atau kaki mama.. confirm kena gigit ok.. bahu mama ni kalau boleh cakap mesti jerit2 dah.. sakit la AIDAN! gigi kamu dah le banyak!

asal nampak mama je mula la dia menyengih.. pastu dia aim terus tempat nak gigit tu..

eeeeeeeeeeeee



















aaaa camni le muka budak cekonet tu!






eeEEee.. gerem!


nota: gigi dah ada enam batang.. dua batang atas adalah besar dan menyerupai gigi rabbit.. kawaii

6 ulasan:

Queen berkata...

kalau berbekas pun ok...heee

ishahannah berkata...

kuang3..dulu aiman x suka gigit kak mas ke?hehe

irda berkata...

k.yong...geram je madeh tgk muka budak aidan nih!!!!!

mama glam berkata...

eeeee.... aku pulak geran tgk budak ni tau!

mama glam berkata...

correction - geram

mast@work berkata...

queen, lebam2 le badan mama nye.. kalau tidak takde nye nak cerita dalam blog ni..

leen, tak.. aiman dulu lain pesen..

madeh, yeee... sila geram.. hiihihihi

aweng, ko leh bayang le aku geram mcmmana kan kan kan