Selasa, 18 Mei 2010

tick tock tick tock.. BOOM!

seriously, kepala dok tick tock aje.. cam nak meletup pun ade.. progres to report, beg baju 99% siap kemas.. tunggu baju kurung baru (sempat lagi aku) nak pi ambil karang dan masukkan dalam beg.. makanan masih belum pack.. dah beli, tapi ada sikit2 lagi nak ditambah..

rumah kat kyoto masih belum finalize.. sampai sana nanti pun kami akan duduk hotel untuk 2 malam.. sabtu assistant supervisor akan bawa kami pi tengok rumah.. hopefully by monday leh masuk rumah baru.. rabu depan jumpa supervisor (lepas ni aku taip sv je le).. itu lagi dup dap BESAR PUNYAAAAAA...

petang ni kami akan balik KL..

sayu je hati nak tinggalkan rumah sendiri.. harap2 kami akan balik bercuti la nanti.. rindu la dengan rumah ni..

rumah, jangan nangis ek (tah ape2 je..)

esok, nak makan kek akak ni.. hehehe... syok!

7 ulasan:

Fid berkata...

selamat berangkat
selamat jalan....dok elok elok na

TopsyTurvyMum berkata...

Have a safe journey:)

take care!

Yen berkata...

semoga selamat sampai ya

dee@dira berkata...

mas.. aku sedeyyy dah ni... huhu donwori umah ko kami jaga elok2 yer.. nana, party jom.. hahaha

_mmm_ berkata...

JOM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ni yg aku suke ni kakak aku x d!

mamaDhea berkata...

err, ekceli aku stil blurr.. sape yg nak amik phd? ko ke asben?

apepon, safe journey okie bebeh..



p/s: jelesnyer hang dpt makan kek akak tue.. :P

mast@work berkata...

tq semua..

harap2 semuanya berjalan lancar..

sya, aku baru amik kek tu tadi.. nanti aku makan aku habaq na.. heheheheh

aku ngan suami dua2 belajar.. insyaAllah..