Rabu, 5 Mei 2010

official countdown begins

well, it's official bebeh..

flight ku adalah 21 Mei ni.. pukul 1135malam.. sila sediakan kompang, zapin dan kuda kepang ye bagi menghantar kami.. hahahahahha.. boria tak layan.. akakaka..

airmata letak tepi.. kalau kira ayaq mata mama nnt banjir klia tu noks! takmo sedih2.. hihihi

so, sila sediakan tiket bas ye orang adela, org palong.. hahahahahha..


*mode nak pengsan sebab banyak lagi benda tak buat.. tinggal 16 HARIIIIIIIIIII... wwaaaaaaaa


12 ulasan:

TopsyTurvyMum berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
TopsyTurvyMum berkata...

mak datang buat silap mata boleh?:P

selamat mengemas !

mast@work berkata...

TTM, boleh2.. silap mata ke, mata silap ke semua boleh.. hahaha

KV berkata...

huhu..dah tak lama tu! Jauhnya nak pi ngantor. Kite ngantar kut blog je lah. Ngee

mast@work berkata...

KV, leh2.. hehehhee

Safuan berkata...

Salam. Korang dua-dua study ke? Semoga kuat semangat.Kirim salam kat Haris.

mast@work berkata...

safuan, salam.. insyaAllah kami berdua.. nak pi berjuang.. :)

jue berkata...

dah ada orang amik ko x kat kansai nanti..

dee@dira berkata...

mas.. cepatnye..x sempat aku nk merasa nikmat berjiran huhuhuuhu...my prayers will always b with u...

mast@work berkata...

jue, dah ade.. kawan aku.. tq tanya..

dira, takpe.. lama lagi leh jiran.. jiran maya pun boleh juge lagi.. hahahha tq dear

irda berkata...

tiket bas???CHECKED!!!!!!hehehe~~~

norfazleen berkata...

x lama dh..uwaaaa..sedihnyee..apapn, al de best..take care di tempat org..keep in touch kak mas.