Selasa, 16 Mac 2010

mesti korang tunggu kan??...

untuk entry mama minggu ni.. ahaahaha.. cam harem! perasan ya rabbi..

minggu ni adalah lebih busy dari minggu lepas.. kami siang kat ofis, malam pulak bertungkus lumus (pergh!) kemas rumah.. mama nye outcome masa kemas rumah adalah low sangat sebab dah rasa cam nak terbalik bila balik dari office.. papa yang banyak kemaskan.. and believe me, papa adalah sangat particular bab ngemas2 ni.. habis dah papa kemaskan bilik tengah.. dah transform jadi port untuk pindah rumah, almari dapur dan peti ais pun papa kemaskan.. mama baik juga la last weekend bantu kemas baju2 mama.. rumah sekarang toksah cerita.. baik sikit je dari kilang kain (dan mama rasa kilang kain adalah lebih kemas ok..)

dateline untuk pindah rumah adalah 31hb ni.. yang agak mama berangin adalah tokey grill masih belum pasang itu grill lagi.. aunty langsir dah standby, tokey air-cond n astro dah standby, kedai lampu dah standby (apekah!), kedai perabot pun dah standby (jugak!) tinggal nak masuk je semua.. tapi selagi grill tak pasang, risau la nak pi hantar barang.. dah le ongkos ciput, kalau ada barang hilang tak ke naya..

cerita pasal pindah rumah, semalam abah sampaikan berita happy! nak sponsor itu sofa.. weeeeeeeeeeeeee senyum sampai ke dahi wwwooooooooo.. jimaaaattttttttttt yeay!!! (ahahaha.. hampas!)

err, ada lagi ni.. mana la nak cari lori pindah rumah dan nak beli barang yang list tak berkesudahan ni!!!! aiyoh!!!

this weekend balik alor setar ada kenduri kawen.. next monday until wednesday papa ada kerja kat shah alam (dok kira2 nak balik KL ke idak.. masa makin suntuk) dateline oh dateline..

ini macam kalu, leh tukar jadi ultraman ke, superman ke, bagus jugak!

kang tukar jadi kesatria baja hitam pulak... ahahahaha

isma, jumaat ni jadi ek?? berhuha?? sempat lagi weh! ahahahha

3 ulasan:

MN berkata...

nak pindah rumah baru ke?
happy moving ! :)

Unknown berkata...

MN, tenkiu2.. makasih

Nurzairul Isma berkata...

mas, jumaat ni jadik jer.. huha huha...apa2 koling2 ehh..