Isnin, 22 Mac 2010

entry mata sembab

semalam adalah hari yang best.. kerana ada sesi bergossip berjemaah bersama sedara-mara.. ada kenduri kahwin sepupu mama di Alor Setar.. seperti biasa, balik kampung maknanya ada sesi gossip berjemaah bersama makanan yang sedap dan menambah2 kolestrol.. cheh!

seronok bila sesekali keluarga sendiri buat kenduri.. lagi seronok sebab tak buat kerja pasal pakai katering.. sangat heaven sebab boleh bergossip bagai tak hengat donia.. kuang kuang kuang.. ampun!

cerita pasal makanan.. pergh, sabtu petang kami makan bihun sup tulang, ahad kenduri ada gulai tulang, nasi minyak (biasa la kan), serawa labu n laksa kuala perlis.. mak aih.. kenyang sampai ke malam..

dan pagi ni jadi pening.. kolestrol la kut ek?

sigh..



mata sembab le.. uhuhuh.. tudung adalah baru dirembat dari ari.ani s.p

cam 'ibu mertuaku'.. kah kah kah ce tengok belakang.. lady baju merah tu yong mama.. tengah pegang aidan.. nampak sangat aku memang berhuha.. hahahaha

3 ulasan:

alfa juliet berkata...

cantik ar tudung mas

_mmm_ berkata...

PERLU KE SEBUT SEMUA NAMA MAKANAN TUH DAN AKTIVITI2 YG KORANG BUAT KAT SANE??? PERLU KE SEMUA TUH??? AH NI YG NAK MOGOK X NAK TOLONG PINDAH RUMAH NIH!

mast@work berkata...

aza, tq..

nana, weh, perlu le weh.. baru nana tak leh komen kata kak yong makin gumuk.. kuang kuang kuang..