Isnin, 1 Mac 2010

kalau dah dasar harem jadah

aaahh sudah la ko perempuan! kalau setakat pengakuan laki tu kelakar la, baik dengan anak ko la.. sudah lah! aku langsung tak simpati ok! kalau betul engkau emak yang baik, takkan ko sanggup bersekedudukan ok! yang lagi pelik, kenapa kementerian yang satu itu beria2 nak bantu! dia dah memang buat dosa ok! selagi tak bertaubat, tak payah nak tolong2.. karang kalau tak insaf2 juga takde maknanya.. patut time2 camni la laksanakan hukum hudud.. biar rejam takpun sula aje.. baru tau.. yang mamat tu pulak, patut dihukum depan orang awam ye.. biar aku cucuh rokok dgn sepak buah pinggang dia.. aku tak mahu dia mati, aku nak dia terseksa..

ape nak jadi dengan masyarakat hari ini.. emak ayah perempuan tu tahu perempuan tu berkawan dengan mamat tu.. takkan tak tahu halal haram beb! kalau betul ko nak bercerai, bawak pergi fight kat court.. ye, aku tau la court syariah memang lembab, tapi ko patut fight kalau ko betul2 muslimah sejati.. ini tidak, bersekedudukan sampai beranak pinak.. ko tak takut neraka ke beb!

aku memang hangin betul dengan kes ni!!! memang aku marah.. sebab aku sayu dan keluar menitis air mata lihat jenazah anak yang tak berdosa tu! si*l punya perempuan.. biar Allah laknat engkau!

tolonglah kerajaan, lihat balik sistem mahkamah syariah kita, mana ruangnya wanita nak mengadu?? kalau dilambat2kan lelaki!! semua yang buruk dan fitnah tu asyik2 kena tang wanita! ape ini kah contoh lelaki2 yang mampu membuat keputusan yang baik???? haa.. sapa nak jawab??? biar cue.pacs jawab!

kalau hangpa nak simpati kat perempuan tu dengan lelaki haram jadah tu, tak payah susah2 komen.. takut kang aku terlepas marah kat hangpa ok! sebab aku memang marah betul!!!!!!

14 ulasan:

jua berkata...

banyak-banyak entry aku baca, entry kau aku sokong. sebab? sebab kenapa nak salahkan laki tu saja. pompuan ni yang salah semua tak nampak. kenapa nampak pompuan ni macam mangsa. dia tak mangsa!!

6 tahun kak non, bukan sehari dua bersekedudukan. takkan mak pak tak tahu? serious x logik dek akal. betulkan?

kat paper kata rumah laki tu selang 10 buah rumah je. kira satu kampung ler. takkan satu kampung taktahu. kalo tak satu kampung pun, takkan sorang pun taktahu. lagi x logik!

anak kecik tu kena dera tapi atok dia kata anak kecik tu x nak cerita . anak tu perahsia. oi, budak tu baru 3 tahun, bukan 30 tahun. dia bukan rahsia, dia takut. kau yg berpuluh2 tahun takkan tatau kesan dera dgn jatuh.

kan dah emo dah!

aku adalah aku... berkata...

yer mast...aku pun bengang gila tahap gaban ngan mak budak tu...siap nangis2 tu...mcm si*l je...pada aku, dua2 salah, yg si lelaki ngan si pompuan, tp aku rasa pompuan tu nak selamat kan diri dia kot...kan kes bunuh tu? tu yg berabis minta simpati...nak minta tolong kt kerajaan wat apa...bukannya pompuan tu cacat ke...apa ke...sihat walafiat jer aku tengok...yg ni mmg aku sgt2 x puas ati dgn keputusan kerajaan...

Queen berkata...

sma2 bangkang....pe kebenda nak tolong diorang...patutnya yang kesian adlaah pada anak2 kecil yang tak berdosa tu..pompuan tu biar dia beranak dulu..pastu sama2 boleh kasi ikat kat tiang lampu kat tengah-tengah KL, pastu rejam sampai mati. Yang tukang tengok bapak budak tu dera anak dia pun satu..teponla polis..kalau bab kepochi bab mengumpat no.1...

hape bangang la diorang nie semua..yang pompuan tu tak payah di bantu..dasar mak tak guna...buat ape beranak kalau ko tak sayang anak tu..haiz..sangat2 emosi membaca entry2 ni semua..

aklau kerajaan bantu..emamng dengan kerajaan pun ne laknat...

jua berkata...

aah lah Queen. pekehal si saksi yg tgk bapa tu dera budak boleh tak call polis. katanya si lelaki durjana tu macam ugut jangan masuk campur urusan dia. dah tu, call ar polis.

tapi i memang hangin dengan mak dia lah drpd si lelaki durjana tu. sebab, sbg wanita dan ibu...ko jaga ah diri dan anak2 ko. sayang sekalipun kat lelaki durjana tu, sayang ah lebih kat anak ko. darah daging ko kot.

ejaMaria berkata...

sokong ngan mas, tapi tak puas ati kat laki saya sendiri, bila saya kata saya menyampah tengok muke ppuan tu nangis2 kuar tv, hubby ckp ade la masaalah dia tu... eee takkan sokong kot... hanginnyerrrr... uuurrggghh dah la panas skrg ni...

Queen berkata...

ehh..jangan tak tau..ade plak guest yang tetiba kata orang nak berubah kena sokong....

saya tak kesah orang nak berubah..nak berubah baguslah...tapi gaya dia ni bukan nak berubah..tapi nak minta simpati agar kesilapannya itu dilupakan begitu je..mana buleh....

Unknown berkata...

kalau diampunkan oleh manusia, tak semestinya diampunkan tuhan ok.. lupa qada' qadar minah tu..

kalau betul sedih, takdenya layan press cam keluar2 tv tu.. menyampah!

InaAchik berkata...

HUH... LEGA ina baca entry akak ni... aper yg ina pendam sume akak dh tlg 'lepas'kan... mmg pompuan si*l plus jantan hati binatang!!!
go to hell la mereka2 tu!

Hazrina Ahmad berkata...

Cian budak kecik tu kan? Apalah dosa dia...sedih bila bygkan...terbayang muka anak kita...
Ya Allah, berikanlah hukuman setimpal bagi mereka yang tidak berhati perut ini...

Unknown berkata...

ina, kak mas kasi lepas kat sini.. kalau kena ISA mampus gue.. tapi gue enggak kisah banget dong.. ahahahha

reen, tau xpe

Ealyie berkata...

mast, aku tak tau da nak keluarkan apa lagi 'kata2 nista' yang terbaik utk depa.. terus migrain aku kalo dok sembang topik ni.. Ya Allah..

Unknown berkata...

saya laki bini memang menyampah tahap langit ketujuh dengan pompuan tuh! eiiii geram geram geram!

Unknown berkata...

ely, sampai migrain ko? pergh.. tak tahan tuh..

zety, sama la kita.. hubby mas pun tensi sama

Tanpa Nama berkata...

yet, another baby was beaten and stepped to death today..