Khamis, 4 Mac 2010

hati saya tiada siapa yang tahu

dah menjengah 2 tahun masalah ini berlanjutan.. harini mama tak tahan lagi.. sedih, sebak, kecewa dan macam2 lagi.. gugur juga air mata ini akhirnya.. sebab tak tertanggung lagi dek hati..

Allah sahaja yang mengetahuinya..

Sabarlah Mastura.. takdirmu tiada untuk itu..

7 ulasan:

Ejamaria berkata...

sabar itu sbhgian dari iman... mudah2an ada rahmat sebalik dugaan...

Zety Zin berkata...

Sabarlah. Allah hanya menguji orang yang mampu menanggung ujian tu. La tahzan... :)

aku BUDAK 'site' berkata...

napa mast?
relax,k? byk kan bersabar...
Allah Maha mengetahui...
segala yg telah dirancang olehNya...adalah yg terbaik utk kita sbg hambaNya...wlupun kdg2 kita rasa sgt sakit nak menanggungnya...yakin semua itu nikmat Allah SWT...opss..maaf mast, terlebih pula aku ni membebel...ko mcm tak tahu, aku ni kan dolu2 cita2 nak jd ustazah...hehehe...
*mana papa aiman ni..cepat pujuk mama aiman...cian dia...*

Queen berkata...

cuma mampu berkata..sabarlah....
ujian menimpa orang2 yang kuat imannya

m-i-o berkata...

apahal? apahal? sapa kacau?

samseng kampung pisang sedia membantu :P

alfa juliet berkata...

org ckp sabar tapi diri sendiri yg menangung susah kan...takpelah ko wat dlm jelah mast..hehe

mast@work berkata...

friends, thanks so much.. rasa comfort sikit dapat kata2 semangat korang