Rabu, 29 September 2010

serba salah dibuatnya

harini ada seminar.. pukul 3pm sampai 7.30pm - mama tak kena present laie.. tapi kena la pi..

tapi yang tak syoknya selesema makin menjadi2.. ni dah mula tambah dengan batuk2.. ya Allah, sabar aje le..

ubat udah makan pagi tadi.. ni kepala mula la weng..

tak syok pulak tu habis sampai 7.30pm.. dah le malam makin cepat.. la ni maghrib 5.45pm.. isya' 7.15pm.. cepat kan? by the time sampai rumah dah gelap gelita.. mama bukan ngeluh pasal malam.. tapi ngeluh memikirkan nak kayuh basikal dalam sejuk2 gelap nak balik rumah tu dalam keadaan tak sihat..

ni pulak sensei besaq tah pi mana.. patut senin jumpa, sampai harini tak nampak batang idung.. dah le progress menyampah aje nak report.. malu!

harap2 cepat la baik.. ya Allah, tak larat dah aku ni..

5 ulasan:

lia berkata...

erkkkk makin sejuk ek kat sana? lia nak p sana, p wat kerja...

mast@work berkata...

lia, ye ke? bila tu? lama ke? hehehe

Oyis berkata...

get well soon. sini pon dah makin sejuk. kena terima kenyataan it's autumn already. no!!!

alfa juliet berkata...

sgt2 mencabar duk tempat org kan mas....tapi aku percaya ko kuattt

mast@work berkata...

oyis, UK laie sejuk kan? rrrrrr.. sejuuukkkk
aza, tq dear, ko buat aku lebih bersemangat harini