Jumaat, 1 Januari 2010

day 30 - hari terakhir di KL dalam pantang kali ini..

hari ni last day di KL untuk pantang kali ini.. InsyaAllah esok kami akan pulang ke rumah tercinta di Parit Buntar.. tak sabar rasanya.. seronok sebab balik ke rumah sendiri tapi rasa tak seronok nak ke ofis senin ni.. banyak benda tertangguh yang kena diselesaikan secepat mungkin..

okey, sebelum korang komplen macam2 pasal travelling during pantang, sila jangan buat gitu ok.. kadangkala, ada benda memang kena korbankan.. lagi2 macam situasi yang mama lalui.. mama pun tak mahu sakit, tak ada sesiapa dalam dunia ni nak minta penyakit.. tapi mama pun manusia, ada benda mampu buat dan ada benda tak mampu dibuat.. contohnya duduk diam tak buat apa2.. memang tak reti ok.. kira dalam 30 hari ada 2 hari je keluar adalah pencapaian terbaik woooo.. serius!

senin ni aiman akan kembali ke nurseri dan aidan masih akan stay dengan mama dan akan ke pejabat untuk separuh hari.. bagi selesai perjumpaan penting dengan wakil uni luar negara lepastu balik dan perintah berkurung sampai keperluan untuk ke pejabat datang balik..

okeyla, cerita pasal malam tahun baru.. apa kami buat? ele, lepak depan tv je la deknon.. har har har.. mama dok try2 nak ambil gambar guna different aperture.. tapi tak pandai lagi.. gambar yang dibawah ni guna mode automatic aje la.. kalau nak serius rasanya kena ke kelas gini..

so, enjoy piccas.. and not to forget.. HAPPY NEW YEAR everyone!

aidan cuba usha maut papa..

percubaan papa untuk berlatih baling cakera.. oi papa, baik2 tau!

aiman posing camni masa tengok DIBO!

ye.. mama masih tembun.. uhuhuhu

iklan gigi ke ape ni??

4 ulasan:

Zaila Mohamad berkata...

it's ok dear, just take care of yourself ya;-)

Unknown berkata...

zaila, thanks for understanding..

_mmm_ berkata...

huwaaaaaa...wancu rindu nak gaduh dgn aiman!!!!
mama apsal papa 'sexa'?? ahahahha
and apsal aidan muka cuak?? papa sile jgn keji okeh!

azhariahzuber berkata...

tembam ke? rasa mast dah kurus banyak berbanding time peknen dulu