Jumaat, 15 Januari 2010

kejadian di suatu petang

di suatu petang ahad, satu tragedi menyayat hati telah berlaku ke atas seekor kuda... 

































korang rasa apa??





















ini yang terjadi bila papa try nak bonding dengan Aidan, Aiman pula jeles nk suruh naik kuda biru dengan dia...

sigh T_T


nasib tak pecah kuda tu ok!

btw, kami sayang kuda tu ye... tiada kematian kuda dicatatkan..

7 ulasan:

_mmm_ berkata...

HAHAHHA..sile gelak guling2!!!!mama kalau fathers' day ade buat contest boleh hntr gmbr nih!! haha

Nisa berkata...

macam2 aiman ye.. ni kes jeles terlampau la nih. mcm dah besar je tengok abg aiman tu.

Ayu Fairuz berkata...

yer.. kelihatan aiman sedikit kurus + semakin tinggi = kelihatan semakin dewasa. btl x mama??

Ayu Fairuz berkata...

ko tau laki aku buat cane mas?
dukung kiri kanan.. sok de lg 1 nk sangkut celah mane tah.. huih die larat xpe..aku xmampu ler nk dukung semua sekali.. pengsan!!

alfa juliet berkata...

harap kuda tu selamat

mast@work berkata...

nana, konpem kak yong hantar kalau ade contest.. hahahha

nisa, nampak cam dah mature sikit aiman tu.. tp makin banyak pe'el

ayu.. hahahha.. harris pun gitu la.. tak terlayan.. ko masuk tiga, sorang lagi kepit celah peha.. har har har

aza, ye.. kuda masih selamat.. hahahaha

mast@work berkata...

nana, konpem kak yong hantar kalau ade contest.. hahahha

nisa, nampak cam dah mature sikit aiman tu.. tp makin banyak pe'el

ayu.. hahahha.. harris pun gitu la.. tak terlayan.. ko masuk tiga, sorang lagi kepit celah peha.. har har har

aza, ye.. kuda masih selamat.. hahahaha