Sabtu, 26 Disember 2009

rabak poket..

setelah 23 hari tak tengok matahari dan tak keluar rumah (except 1 hari pi rumah mil), jumaat dan sabtu lepas mama berjaya keluar rumah kejap.. har har har..

jumaat petang ke mother.care BSC - katanya yang paling besar.. bolehla.. barang dia boleh la tahan.. tapi takde la special sangat pun.. jumaat tu berjaya membeli 4 helai baju dalam baru.. hik hik.. beli liner untuk susu aidan, beli bottle warmer sebab ada 30% off.. nanti tinggal kat nurseri.. breast pad dan legging untuk aidan.. masa makan kat dome terserempak la pula dengan kawan sekolah - jaja n aren.. har har har.. kantol! dapat le keluar 3 jam gitu.. hehehehe

sabtu lagi hampagas.. keluar ke munaw menabur bakti 3 helai tudung dan 2 helai t-shirt labuh (saya suka t-shirt munaw.. selesa) tudung munaw ada kain2 baru.. mama beli satu kaler biru kain denim lembut dan 2 kain jenis cam t-shirt.. 

keluar dari munaw gi pavi nak beli perfume yang dihajati.. masuk pavi lunch kat foodcourt.. pastu terus ke parkson beli perfume.. aaaaa.. pueh hati dapat yang dihajati..

dan skrg dah kembali perintah berkurung.. har har har.. semalam abah, makcik n makcik ida n anak2 blk ke alor setar.. harini sepupu mama nak tunang.. dan esok mama akan ke rumah mil.. mil akan tiba dari madinah malam ni..

sekian, update last weekend..

4 ulasan:

Yen berkata...

salam, mas sabtu ni ade rumah tak?

Unknown berkata...

yen, sabtu ni nak balik parit buntar dah.. huhuhu.. pastu 2 3 minggu lagi baru aku balik KL..

Tanpa Nama berkata...

woit... jaga ko eh.. dok berjalan2 lak. dok rumah.. aku mangga pintu kang.... :)

Nisa berkata...

tu la pasal..dlm pantang sempat keluar eh? :p