Sabtu, 22 Oktober 2011

korek telinga pun belum tentu boleh menyelesaikan masalah ini T_T

* السلام عليکم *


 こんにちは q(^_~)p

ya Allah, lately terngiang2 lagu ni..



dengan lagu ni



walaupun suara no 2 tu org nyanyi karaoke, rasanya nak pecah kepala mama sebab aidan dok nyanyi lagu ni sambil menari2 tengok cerita anpanman ni.. hahahahha

kegilaan aidan sekarang


bila tengok wikipedia, woohhhh rupanya anpanman ni karektor dari zaman perang dunia lagi.. kisahnya penulis cerita anpanman ni askar dan dia selalu kelaparan.. sebab tu dia buat karektor yang mengingatkan dia pada anpan (roti inti kacang) ni..

hahaha..

ok, memang lawak ok.. anpanman ni hero kepala roti.. dia dicipta oleh jem ojiisan (pakcik jem) dan battachan (cik butter) -- hahaha.. gelak weh gelak sebab karektor dia semua memang dari roti2 atau pan.. ya ampun.. ada merronpan, karepan, watak jahat dia lagi comel nama baikinman <<-- makna baikinman ni bacteria man.. haha

yang best citer ni sebab baikinman tu bukan jahat sangat pun.. last2 mesti dia baik dengan anpanman balik.. owh kelemahan anpanman ni adalah dia takleh kena air nanti kepala dia kembang (kata roti kan?) pastu kalau orang makan kepala dia sebab kelaparan.. AHAHAHHAHAA

sedih ok, tengok kartun camni aje la mama melayan budak2 ni hujung minggu T_T

4 ulasan:

Ira berkata...

muahahaha.. good luck la wehh.. Ayna dah tak berapa minat anpanman sejak ada disney junior ni.. so agak bertenang sebentar la mak bapak dia dari kegilaan terhadap hero roti ni :P

mast@work berkata...

ira,

haha pening weh.. moga aku bertahan sehingga fasa seterusnya

Asmara berkata...

masa Haqem belum setahun, memang peminat sungguh dengan lagu2 anpanman. senang sikit kadang mama nak buat keje dia dok leka dengan lagu2nya. hehe..

mast@work berkata...

asmara,

a ah.. lagu dia catchy gak.. cuma bila selalu dengar rasa terngiang aje.. haha