Jumaat, 25 Jun 2010

at home

pemandangan biasa di rumah kami di malam hari..

mari cerita sikit pasal rumah kecil kami..

IMG_0019

paling kiri gambar nampak sipi2 rak buku kami.. beli kat kedai secondhand aje.. murah.. tapi kualiti memang tip-top kalah brand new..

tv adalah ihsan rakan yang telah pulang ke mesia.. tak kenal pun.. passing thru another friend aje.. pengalas tv adalah kotak lampu.. lampu pun takdak kat rumah ni masa masuk

langsir hijau adalah silap beli sebab ukuran adalah lain.. yang dalam bilik punya labuh sampai bawah.. nasib juga la sebab balcony tak nampak dari luar.. dan depan rumah adalah asrama yang kedudukannya bagi tak nampak dalam rumah kami..

sempoi nak jimat ruang kami cuma pakai kerusi lipat aje.. sakit pinggang toksah cerita la.. tidur pun atas tilam aje..

gambar ni diambil mama duduk atas kerusi di meja study.. papa tu godek apa pun mama tak tau.. yang pasti time ni internet tak ade lagi..

IMG_0022 pa, pose sikit.. hehehe

IMG_0020

ni meja study beli second hand juga kekdahnya..

budak2 dah tidur.. masa ni mama study languange.. sampai ke hari ni mama baru ponteng sehari (semalam) itupun sebab kena buat medical checkup aiman..

harini kami nak ke nurseri aiman untuk jumpa principal dan kemudian ke flea market.. tak ke lab sebab takde maknanya ke sana kalau kerja tak siap.. buat malu ngadap muka sensei aje..

haha

3 ulasan:

Oyis berkata...

home sweet home! rumah kami pon kecik jgk kat sini. tp td tertgk gmbr2 awal masuk umah ni, kosong sgt. bila compare ngan skang after 2 years, nah amik, semaknya masya Allah! hehehe

Ealyie berkata...

kan ku dah kata kan.. mesti hang rindu teratak hang kat penang kan.. ;)

Unknown berkata...

oyis, tu la.. lepas 3 thn serabut juga la rumah ni

ely, itu sudah mesti dong!