Isnin, 28 Jun 2010

tak boleh terima..

pernah tak korang rasa dihantui oleh sesuatu image.. it happened to me twice this month.. firstly masa baca newsweek 14 June nye edition (itu je la bahan bacaan aku kat sini.. majalah lain semua nihongo haram tak faham) ada gambar sorang perempuan bersalin kat sierra leone.. sedih oo.. dia buat rentetan gambar perempuan tu dari bersalin, tumpah darah sampai mati.. kesian baby2 dia (kembar delay 1 hari ok!!) - sampai sudah mama sedih dan rasa sebak.. syukur sebab masih boleh beranak dan diselamatkan.. sebab tu kena bersyukur dengan kaedah rawatan Malaysia walaupun tak perfect, tapi lebih baik dari negara camtu..

second, gambar orang terjun bangunan semalam dalam buletin ut.ama - giler ngeri ok!! dan yang tak bestnya dia siap ulang2.. alaaaaaa.. tak suke laa.. gambar2 camtu yang buat mama ni dok terngiang..

dasar hati mudah berkecamuk betul..

7 ulasan:

azhariahzuber berkata...

aku pun tak leh tgk benda tu..memang bleh terngiang2

Fid berkata...

huh
metakunai!!!

Unknown berkata...

haah tengok gak pasal gambar orang terjun bangunan tu semalam. memang dok teringat2 sampai sekarang!

Oyis berkata...

paling x suka kalo org tag pic eksiden kt FB, pastu ingtkn gmbr apa. skali klik, meremng bulu roma pastu teringat berhari2 plak tu... benci!

_mmm_ berkata...

sebab tu kite x boleh tgk ju-on mama. tp mama dah jumpe ke ju-on kat sane??? kem salam eh...hahahahah

FAM berkata...

huhuhu...aku ada di tempat kejadian mamat tu terjun. tp selamat elok aku blah baru dia terjun. kalau aku nmpk dia terjun dgn darah2 tu mau aku pengsan

Unknown berkata...

kepala hotak hang nana!!!!!!!!!!!!!

fat5in, ye ke? eeeee... ngeri!!