Rabu, 9 September 2009

tak aci tau.. mana adil gitu

tadi kerajaan malaysia telah 'bermurah hati' memberi duit raya kepada kakitangan sokongan.. eeee.. mana adil camtu.. serupa macam ada 2 anak, satu bagi, satu tak bagi.. boleh gitu? baik tak payah kabarkan.. masukkan aje dalam akaun staf.. tah ape2 tah.. ele, mesti ada org cakap mama, gaji hang dah besar, 250 tak banyak.. weh!! tak kira laaa... 250 tu kalau boleh jadi allocation untuk belanja balik kampung pun lepas tau..

tah apa2 tah.. kalau nak bagi, bagi la kat semua.. ini ada orang dapat, ada tak dapat..

anyway, kepada yang dapat, sila belanja berpada2 ok..

8 ulasan:

alfa juliet berkata...

mungkin dah termaktub bukan rezki kita mast....huhu..ayat nak bagi sedap hati

Zety Zin berkata...

betul2. 250 tu banyak tuuuu.....

mast@work berkata...

aza, sedih bebenor aku rasa.. hehehehehe

zety, ye.. banyak.. kalau sikit tak ku bising.. sikit itu seperti Rm1 atau 50sen.. hahaha

irda berkata...

madeh sokong..kalo nak bg..bg la kat sumer...mcmla kte xkeje btl2...huhuhu..nmpknye duit raya aiman kn potongla gni..ahahaha~~~~

azuraamran berkata...

betul wei..
aku giler bengang..
abes kalu kump sokongan tu yg da dkt nk pencen pun dapat..gaji dorg da tentu2 lg tinggi dari gaji 41..

hmpph!
benci!

mast@work berkata...

irda, cit.. ye laa.. kyg pun kena cut sikit lagi bajet duit raya.. hohohoho

azah, memang aa.. dahle depa majoriti ada kerja luar.. claim ot boleh.. eeeee... panas weh!!

Mama Adib berkata...

ku pun nak tolong panas sbb lakiku keja gomen, tidak kalu leh laa ku merasa ahak

Ryany berkata...

takpe ler kak yong.. hehehe.. anggap la tu rezeki terpijak kami.. lagipun gomen skang ni memang kedekut nak bagi duit kat staf.. huahua.. (duit tu boleh la gua topup untuk henpon baru ka, handbag baru ka, kasut baru ka) kuikuikui