Khamis, 11 Februari 2010

bila kita gembira, pasti ada yang berduka - alfatihah untuk arwah fadilah

lepas je entry pagi tadi, mama dapat email dari pejabat bgtahu ada student kami eksiden depan pintu utama usm.. fadilah abdul halim adalah student master kami.. bawah group geotek sama mama and papa.. she used to be papa's fyp student..

fadilah dilanggar oleh student ARAB (aku pedulik apa!! biar aku sebut bangsa ni betul2) yang bawa laju langgar lampu merah.. celaka lah engkau!!! fadilah dalam perjalanan dari rumah sewanya ke usm.. lampu hijau dan dia nak masuk, kena langgar dengan pak arab tu!

mama dah selamat lawat jenazah sebelum post-mortem tadi.. kala ini, ibunya masih dalam perjalanan ke hospital dibawa oleh rakan karib beliau (yang juga ex-fyp student papa) masih terkenang arwah yang baik dan ceria.. jenazah akan dikebumikan di selama sebelah kubur arwah bapanya yang baru juga meninggalkannya..

alfatihah untuk arwah.. semoga rohnya dicucuri rahmat..

3 ulasan:

desirequeen berkata...

tuhan amat menyanyangi dia...alfatihah untuk arwah...seyes..tak suka foreigners...kerajaan patut sekat kemasukan diorang nieyh...haiz...kawasan saya tuh dah macam ape dah sebab diorang....mencik

azhariahzuber berkata...

itu cuma sebab..dah tertulis emmang ajal dia

shuzana berkata...

al-fatihah..

pak arab ni..nape suke drive lelaju ek..pelik tol..