Jumaat, 10 Disember 2010

meniti usia

tinggal beberapa jam lagi usia mama akan menginjak lagi.. perasaan bercampur baur.. gembira pun ada, sedih pun ada, gementar pun ada..

gembira sebab Allah kurniakan banyak nikmat kepada mama.. sedih sebab masih banyak yang dipersiakan semasa lebih muda dan gementar menanti apa yang menunggu di masa hadapan..

mati semakin hampir.. tapi mama belum bersedia lagi..

mama harap Allah kurniakan umur yang panjang, kesihatan yang baik , akal yang sempurna dan waras dalam meniti kehidupan..

mama mohon maaf jika selama ni mama ada terkasar bahasa.. buat yang kenal mama secara lahiriah mahupun di alam maya ini..

sementelah (chewwah bahasa) baru masuk tahun hijriah baru, umur bertambah mama berazam untuk jadi lebih baik lagi.. mama tak mau dah menyakitkan hati sapa2.. cukup2lah dengan apa yang mama dah buat sebelum ni.. err.. korang jangan la pulak ingat lepas ni mama jadi ustajah... idak ye.. huhuhu.. cuma nak kurangkan perangai buruk.. hijrah la katakan..

apa yang buruk dari pe'el mama tu jadikan sempadan.. yang baik tu hanya Allah SWT.. mama ni manusia hina di bumi Allah aje

er.. ok.. udah2 tazkirah..

sekarang mama nak pikir nak buat kek apa untuk diri sendiri ni.. ahahahahhaha..

happy weekends everyone..

mama sambut birthday esok kat KOBE!! yeehhaawww

11 ulasan:

'cik puan' inah jeliterrr... berkata...

Selamat Ulangtahun Mastura Azmi...
Semoga Allah SWT sentiasa merahmati dan melindungi dirimu dan keluargamu wahai sahabatku....Amin

Aku harap dan doa sgt2 semoga ko akan kekal baik mcm sekarang dan bertambah lebih baik dmasa depan...dan ttp kekal jd kwn aku sampai akhir nyawa...(bab aku x ramai kwn2 yg baik mcm ko...huhu)

FAM berkata...

Happy Birthday Mast ;)

Zety Zin berkata...

happy birthday mast!!

yatie chomeyl berkata...

hepi bestday kak mas ;)

Oyis berkata...

happy bday mast! yg ke braper nih?

norh berkata...

happy birthday :)

alfa juliet berkata...

happy birthday 29 mast....rupanya kita sama bulan

Nurzairul Isma berkata...

Hepi birthday mast! Sng nk ingat birthday mas... Terbalik je dgn birthday kite.... 12.11 hehehe....

ucufan berkata...

wish you all the best in life... semoga panjang umur, dikurniakan rezeki yg halal, bahagia ke akhir hayat, semoga anak2 akan jadi anak yg soleh.. dan segala2 yg baik aku doakan untuk ko.. sayang ko... tp bab jenayah kita tetap teruskan tau... hahahhaa

mast@work berkata...

inah, fatin, zety, oyis, yatie, norh, aza, isma, fano - tq untuk ucapan korang.. tq gak sbb doakan yang terbaik untuk aku.. aku sayang korang..

fano, jenayah mesti ada.. tp kena berhemah.. muhahahahha

aNiS tHe BumbleBee berkata...

epi belated besday mast...semoga kegembiraan semakin bertambah pada hari2 mendatang.. :D