Isnin, 11 Mei 2009

sedikit cerita pasal premium beautiful


opps, jangan risau, mama tak pakai PB masa mengandung ni.. cuma nak cerita sikit.. update untuk kawan-kawan dan keluarga yang pakai beautiful.. alkisah, ada la mama terjumpa beberapa blog yang cerita pasal PB ni.. ooOOoo.. tak sangka.. ada juga orang cekik darah charge satu set RM2400.. uuuu.. banyak tu.. lebih dari untung runcit la.. mama ni tak pandai sangat bab meniaga ni.. tapi bila tgk harga itu macam punya tinggi.. mak aih, terbeliak biji mata den!!! dan dia memang boleh buat duit punya.. giler ape.. dah beli kereta la.. huhuhu.. mama tak sampai tahap itu lagi aa.. setakat buat part time aje.. lagipun, mama sendiri dah rasa hasilnya, tak salah kan kongsi2 pengalaman...

untuk pengetahuan semua, rupanya bawah Hai-O ni macam- macam skim ada.. ada orang kaut untung gila banyak.. ada orang siap buat pyramid scheme lagi.. siap paksa2 orang lain buat loan.. ada juga kawan mama yang terperangkap dah.. dijanjikan boleh dapat pulangan ribu riban sebulan.. hohoho.. toksah le tertipu gaya macam ni.. kesian kat Hai-O.. depa bukan salah pun.. yang salah pengedar2 nya yang gile nak kaya cepat.. sampai sanggup perdaya orang lain..

ada juga orang yang kena tipu, dia bagitau, kalau nak jadi pengedar, mesti beli barang banyak2 (pukal) baru boleh jual.. oh, itu pun salah ye.. kalau nak beli, boleh beli sikit2.. mama bernasib baik sebab ada kawan-kawan yang baik hati.. banyak dia bantu untuk dulukan set (sewakan) bagi orang cuba, lepas dah confirm, boleh ambil terus.. kiranya, mama ni buat paling conventional laa.. lambat seh dapat untung.. tapi mama fikir, hati orang kena jaga juga.. cuba kalau kita kena tipu.. mesti kita marah kan? tak pasal2 rezeki jadi tak halal..

okey, untuk makluman, harga runcit set normal (untuk org yang bukan terlebih besar) adalah RM2366 SAHAJA.. diulangi RM2366 SAHAJA kalau ada yang charge lebih dari tu, itu dasar scam ye.. tipu besar itu.. dan juga, harganya tidak mungkin bawah 2k juga.. itu pun penipu juga.. hati2 kawan-kawan, jangan sampai kena tipu.. dan untuk makluman, mama jual PB dengan harga lebih murah dari RM2366.. murah sikit.. bukan banyak pun.. sekadar nak cari customer.. sebab mama bukan buat benda ni full time.. mama boleh aa kasi less sikit dari harga 2366 tu..

kalau ada yang berminat, sila contact mama ye.. email masturaazmi[at]gmail[dot]com


tengah boring petang2 ni.. tu pasal buat entry macam-macam

Tiada ulasan: